Keď som tam naposledy vykladal rodinu, tak napriek tomu, že zastavenie netrvalo dlhšie, než jednu minútu, stálo ma to 5,80, pretože kvôli kolóne na výjazdovú závoru som nestihol nie že desaťminútový limit ale ani ten pätnásťminútový .
The 10 minutes free parking time can be used per vehicle (license plate) 1x per day. From the second entry, the fee of EUR 2,90 per 15 minutes is due immediately.
Neviem ako je to teraz, ale keď som tam parkoval naposledy cez víkend a chcel platiť (na tom parkovisku v absolútnom strede pred stanicou), tak to bolo zadarmo.
3,90 za kazdu hodinu ako na Schwechate (alebo nech 2,90) a hned by sa videlo, komu nestaci K+R (ktore je potrebne zvacsit, nie ze nie). Pripadne zadarmo max. 10 minut.
Zabotova je dobra otazka.
Úprimne, mne príde, že to parkovisko pred stanicou má veľmi zle nastavené ceny. Očakával by som, že práve na takomto mieste bude cena rast brutalnejsie (niečo na spôsob prvých 15 min zadarmo, druhých 15 min symbolicky a každa ďalšia začatá polhodina vklude 5€ alebo dačo podobne, čo by mohlo ľudí motivovat to naozaj používať len na vylozenie, max.odprevadenie k vlaku)
- K+R tam už je
- aj keď tam by tam bola len kamera, tak auto musí spomaliť. Samozrejme potom aj hrozí, že sa to tam upchá, však došiel len na "chvíľu" a môže blokovať celé parkovisko.
- nech tam dáš kohokoľvek, tak keď naskočí niektorá zelená na Šancovej, tak sa dovalí ďalšia várka vozidiel a si tam, kde si bol. Navyše, je tam displej, čo ukazuje, či je, alebo nie je voľné miesto.
Veľmi by ma zaujimalo, ako bežného každodenného užívateľa MHD v Bratislave, aký záhadný ma mestská hromadná doprava problem so zapnutím klimatizácie v autobusoch a električkách, keď je von 35 stupňov a ľudia sú natlačení v autobuse niekedy aj polhodinu. Ja chápem že tieto unikátne električky ktoré zažili ešte matku Tereziu nemaju nainštalované klimatizačné zariadenie, a nehovoriac o autobusoch v ktorych ma človek dojem ze sa mu rozsype pod nohami a miesto toho aby jazdil po ceste by mal slúžiť ako výstavný kúsok v retro zverinci, ale žijeme v 21. storočí a myslim si že je na mieste aby sa nemuseli ľudia pariť v 40 stupňovych autobusoch, natlačení hlava na hlave s minimálnym prísunom kyslíku. Keď už si dovoľujete zvyšovať ceny za pokuty z 80€ na 120€ a nehovoriac o cenách za električenky, ktoré využívajú NAJMÄ študenti, tak by ste aspoň mohli na oplatku zabezpečiť komfortnú jazdu pre občanov a nepriživovať sa len na rozdávaní pokút so škodoradostnym usmevom na tvari, ako to majú bratislavskí revízori vo zvyku.
- zrusit parkovisko a nahradit ho K+R zonou.
- namiesto zavor tam dat nejaky system, ktory nespomaluje vjazd. Napriklad kameru co precita ECV a komunikuje s automatom/mestskou appkou.
-v exponovane casy tam postavit mestapaka alebo esbeeskara, ktory to bude regulovat a v pripade naplnenia kapacity pozenie prejazd blokujuce gumokoly kade lahsie.
Predpokladám, že tranzit tam bude minimálny, lebo je to strašne kľukatá, pomalá a netraktívna trasa. Navyše celá v zóne 30. Môžeme tu písať a diskutovať koľko chceme, realita je taká, že sa zachová súčasné obratisko a bloková sľučka cez Cintorínsku a Rajskú. Čo síce z dopravného hľadiska nie je nejaké extra terno z hľadiska dopravnej obslužnosti centra mesta (je relatívne ďaleko od Laurinskej / Nám. SNP) a prestup na električky je tam aj tak až druhoradý. Väčšina ľudí, ktorí tam prídu trolejbusom, už ďalej prestupovať nemusia, presunú sa peši. Kto chce ísť ďalej, ten využije iné spoje (napr. z trolejbusov prestúpi na Autobsuovej stanici na 70 smer Most SNP, resp. na linku 42 na Hodžovo nám. a odtiaľ peši). Ja by som rád trolejbus potiahol bližšie k historickému jadru mesta, ale primárne kvôli lepšej dopravnej obslužnosti. Prestup na električky je až druhoradým benefitom. Preto ani neriešim nejaké "prestupy na hrane", aj tak by boli iba pre malú časť prestupujúcich.
Solider