Krásne konzervatívne odvolanie sa na staré časy, keď bolo všetko lepšie, čo? Ak chceš aby sme my, progresívni komunisti, znížili koncetráciu výfukových plynov, môžeme kľudne zaviesť spoplatnenú nízko-emisnú zónu v centre mesta. Neviem fakt prečo je pre vás tak dôležitá priechodnosť IAD teraz kvôli uzavretej ceste alebo na nábreží po vybudovaní cyklopruhov. Centrum miest ako aj Bratislavy je úzky priestor a objektívne IAD je veľmi neefektívne nakladanie s týmto priestorom.
piatok na poludnie (video bolo natacane +- presne o dvanastej, prezradi Ti to skuska siren ktora tam je zachytena), nechcem vediet ako to tam vyzeralo tak o druhej-tretej-stvrtej kedy je piatkova popoludnajsia spicka.....
Zatial to vyzera ze dalsie volby to bude velmi podobne tym odchylkam.Winkler len breše, najnovsie chce zrusit BUS pruh na Bajkalskej (pre L98) . Niekde naratal ze zo 7 pruhov sa auta musia zaradovat do jedneho v podjazde Bajkalskou.
Hlavne je potrebny dobry protikandidat, lebo vela ludi Valla nemusi a volit nebude. Ale ak to bude ako naposledy, ze Vallo, Kusy a statisticke odchylky...
Akonahle to ale bude rok ako 2018, kde si mal 4 silnych kandidatov na primatora a mohlo to ist jednym alebo druhym smerom, tak Vallo by to presiel na celej ciare a bude tu iny primator.
No hí, piatok. V širšom centre Viedne je to takmer identické. Hlavný rozdiel spočíva v tom, že autá blokujú všetky električky vo Viedni. Tie aspoň v Bratislave prejdú relatívne plynule. Ešte vykopať autá zo zvyšku koľajníc na Mostovej (DLHODOBO!!!), zakázať výluky električiek kvôli papalášom (lebo im tam strašne vadí električka) a bude po probléme.
Ja som šiel okolo v tom čase. A Polícia SR som videl na 3 miestach a dávali veselo pokuty. Pointa ale bola inde a to, že odstávka sa chodcov, či cyklistov dotkla mnimálne, tak isto aj električiek. Mesto reže pruhy kade tade a neponúka inú alternatívu. Sorry, ale nemôže celá Bratislava z východu na západ a opačne jazdiť pod D1. A MHD už teraz kolkokrát nie je schopná mať rozumné časy dojazdu.
Ja nespochybňujem čo hovoríš a že sa to stalo Čo tvrdím, a s čím Igor nesúhlasí, je že imho ten nástup jednými dverami musel byť reakciou na to že väčšia skupina ľudí prenikla do stanice "nelegitímnou cestou".
Píšem len, čo som zažil, a ako si to pamätám. Bolo to v roku 2022, počas piatkovej noci, posledný spoj o 2:40. Cestujúci vyzerali byť miestni, vekový priemer cca 20 rokov , alko-priemer 1,5 promile. Ale nálada bola dobrá. Ešte aj tí, čo odchádzali zo stanice boli v dobrej nálade.
Jasné zmluvné vzťahy sa, povedal by som, kryštalizujú až v posledných rokoch, s nástupom nových kontraktov. Samozrejme hovorím o systémoch, kde je súkromný dopravca. Zo systémov, kde objednávateľ dopravcu vlastní (mestské DP), často slýcham príbehy o tom, ako v praxi neplatí vôbec nič, len politické pokyny.
O tom mám tiež veľké pochybnosti, obzvlášť keď tam majú rutinné kontroly lístkov vo vlaku (povedal by som že lístok mi skontrolujú aspoň pri tretine jázd). Rôznymi obskúrnymi vlakmi o jednej ráno tam jazdím dosť bežne a nikdy som nepostrehol štvrtinu vlaku dostávať pokuty.
Na tom videu je vidieť, ako sú električky blokované iad na križovatkách. Možno by si si ho mohol pozrieť a potomsa vyjadrovať k tomu, čo sa dotklo a nedotklo.
mas dojem ze nahradnej dopravy minimalne na L202 a L205 ci ako sa to teraz vlastne oznacuje sa toto nedotklo ? aj nejake zdrzania na elektrickovych linkach by sa dalo (aj v sedle) zaznamenat....
Vladimír