ZSSK žiada Mid Dop o schválenie skrtov spojov na 39 tratiach počas letných prázdnin. Máme 48 trati s osob. dopravou. Argumentujú s nižším počtom cestujúcich počas leta (klamstvo), a nedostatkom pracovníkov.
Takže riešením nie je zlepsit pracovné podmienky, ale rušiť spoje na väčšine trati.
V lete sa preukáže, že stačia vlaky v danom počte, tak budú rušiť aj počas školy, co spôsobí ďalší odliv cestujúcich, a nakoniec môžu s kľudným srdcom zrušiť trate a na hlavných ponechať osekany grafikon. Co tu po nejakom PDO....
Ja si pamätám dakedy pred pandémiou, že u SL pri nejakej zmene tarify mi až po 2-3 dni skáslo napriek PCL aj jednorázový lístok. Vtedy mi ich šofér ale aspoň neukradol
Pamätáme si niekto akúkoľvek zmenu v IDS BK ktorú by Transdata, dlhodobo protežovaná BIDkou ako najlepší dodávateľ dopravného SW na planéte, totálne nedodrbala? To snáď nie je možné že 12 rokov tá firma pokašle každú jednu úlohu čo dostane a impotentní dopravcovia (a organizátor) to u nej stále znova a znova objednávajú. Radosť mať klientov čo majú nulové nároky a platia za takúto fušerinu.
Môj kredit na DK bol žiaľ dostatočný, zmizlo mi vyše eura za zónu 111, hoci je aj po novom v rámci môjho PCL. Arriva na reklamáciu neodpovedá. IDSBK mi dnes odpísali, že boli technické problémy a bla bla, mohli to napísať aspoň do apky, hnilé to je robiť, fakt neviem, za čo sa cítia byť platení. Hlavne že zase zdražovali. Podľa nich mám poslať kópiu cestovného lístka dopravcovi. Lístka, ktorý mi jeho šofér ukradol, ako aj napr. cestujúcemu predo mnou. A vedel prečo. Jedna horšia banda ako druhá.
Mne električenka kúpená koncom mája na staré zóny celkom funguje, len v pondelok v 666-ke na mňa za cestu SC, AS-Cífer, Kaplnská vyskočila cena 2,40, ale našťastie som na DK toľko nemal, takže po potvrdení, že mám električenku, ma vodič poslal ďalej do vozidla.
A čo na to BIDka, už sa ku tomu stihli niekde vyjadriť?
Lebo nech pozerám ako pozerám nikde som nenašiel správu kedy to bude fungovať ako má ani či budú peniaze vracať automaticky alebo si má každý podať po každej ceste kedy mu vodič ktorý o ničom nevie povie niečo podobné a najlepšie nechá cestujúceho zaplatiť nový lístok reklamáciu…
Vodiči majú byť vyškolení a kontrolovaní tak že vedia čo robia, nie že tu panuje úplná anarchia, nikto netuší kde je sever a BID ani po štyroch rokoch nenájde žiadne porušenia štandardov.
Porovnanie si dostal. Ak sa hodnotia len mestá v USA, Houston nie je ani v TOP100, kým v TOP25 sa nachádzajú Los Angeles (12), New York (19) a Chicago (23).
Som myslel, že vytiahnem aspoň nejaké porovnanie v rámci únie a nie celosvetovo.
"EIU’s liveability index ranks cities based on more than 30 indicators across five categories: stability, healthcare, culture and environment, education, and infrastructure."
Ale to sú šoféri Arrivy, čo toto stvárajú. Však nemôžu trepať také bludy ako joykimu alebo na hulváta skásnuť cestujúcim 30minútový lístok v novej tarife, hoci majú PCL a potom ten lístok rýchlo stopiť.
Tak ale vozíme sa tým, čo nám DD (prvé písmeno od slova diletant) vybral.
Tie technické problémy sú najskôr na strane IDS BK (a nebolo by to prvý raz), ale však nemôžu šoféri Arrivy cestujúcim klamať či ich okrádať.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dispecer