Uvedomuješ si, že vyťaženosť zastávky pri jednej z predajní po trase zásobovania je len jedným z mnohých aspektov, ktoré pri logistike zásobovania musíš zohľadniť?
Ta cervena uznavam, ze je to nepekne, ale nie je to jedna zo situacii, kde by aj hrozilo, ze ked prudko zabrzdi, by mu popadali ludia vo voze?
Tazko hodnotit, nevideli sme tu situaciu, ale stale si myslim, ze velka pomoc by bola sekundova odpocitavacka na semaforoch alebo blikajuca zelena.. Kazdy normalny by vedel, ze to neda a naco bude pridavat,a/lebo prudko brzdit...
Dobrý deň. Chcel by som vedieť či je možné nahlásiť vodiča DPB prípadne kde. Lebo to čo predviedol dnes vodič 6815 L42, je na vodičák. Na semafore pri nemocnici kramáre prešiel na čistú červenú aj keď nemal prídavný semafor pre busy a na priechode boli ľudia. Potom to ešte na križovatke Bárdošova prešiel minimálne šesťdesiatkou… Bolo mi ľúto tých cestujúcich vnútri.
Nie, nakupovať v tej drogérii nechcem a už len z princípu nebudem podporovať firmu, ktorá si takmer každý deň prostredníctvom prerastenej dodávky a paliet v špičke robí z vyťaženej zastávky medzisklad. (Tak ako z princípu nekupujem nič v Alze, pretože ma ich agresívna zelená príšera s českým prízvukom obťažuje na YouTube, ďalších weboch aj pri pozeraní TV.) Zásobovanie by malo prebiehať - ako som podľa mňa už dosť jednoznačne uviedol - mimo špičky. Zrovna drogéria nepotrebuje dovážať čerstvé pečivo v konkrétnu hodinu (a v dnešnej dobe rozmrazených dopekancov už asi ani mnohé potraviny). Napríklad si viem predstaviť vyhradený čas na zásobovanie 18:30 - 21:30, kedy už nie je špička, zároveň je už menší pohyb chodcov a nie je ešte nočný pokoj (a zaobišlo by sa bez nočnej práce). Prípadne ešte ráno 6:00 - 6:30 vyhradiť čas pre tých, ktorí by naozaj chceli predávať čerstvý chlieb a pečivo.
Čo môže mesto poľahky zmeniť, keby si ráčilo všimnúť, že to značne narúša premávku na ulici.
Inak teda neviem, západoslovenská vetva má nejaké privilegované pečivo? Pre stredné Slovensko som počul úplne inú verziu - poobede sa centrálne napečie, podvevečer naskladá do áut a nadránom sa s nimi vodiči pohnú do prevádzok. Čiže vyzerá, že došlo čerstvo pred otvorením, ale v skutočnosti sa ušetrilo na nočných príplatkoch
Ak myslíš to Minitesco hneď skoro na rohu Vysokej, tak tam je chodník dostatočne široký na to, aby nejaký Transit Courier neprekážal ani chodcom ani električkám.
V rokoch 1995 - 1998 som robil vedúceho predajne na Obchodnej. Kvôli určeným hodinám pre zásobovanie sme museli chodiť do práce úplne mimo otváracích hodín predajne, firma musela kúpiť menšie auto, keďže Avia (vtedy sa ešte zriedkavo vyskytovalo niečo iné ako rozvážkové auto) sa medzi domy a trať nezmestila. A keď sme výnimočne potrebovali niečo priviezť/odviezť mimo zásobovacie hodiny, tak tam nastupoval náš generálny riaditeľ s kešom na pokuty pre policajtov, lebo tí boli úplne nekompromisní. Neviem, či preto, že to niekto z magoriátu chcel ukazovať ako vzornú pešiu zónu, lebo o kus ďalej na Župnom stáli exveksláci celé dni aj priamo na koľajniciach vtedy nepoužívaného smeru z tunela na Námestie SNP a keď tam výnimočne niečo išlo, tak mávali na vodičov devinami.
Neviem, skade(z ktorej strany) sa zásobuje Tesco Obchodná(v časoch, keď som robil v Tescách, tam ešte nebolo Tesco), ale pečivo by bolo dobré mať čerstvé.
1) V časoch 9-14 a 18-22 im nestačí?
2) A musia počas tohto procesu blokovať zastávky MHD? Keby blokovali hlavnú cestu tak tu vystrájajú autíčkári do budúceho roka, ale blokovať MHD je ok.
S499.1023