Zdravim, chcem sa len zo zvedavosti spytat na par otazok. Presne v akom roku sa zrusil triangel Hanulova? (tym myslim od kedy nebol napojeny na zvysok trate)… A v akom roku sa zrusil ci odstranil kolajovy vyjazd z Voz. Krasňany? Vdaka vopred
Tak ja osobne mám radšej preklimovane
Ale tak škodovky väčšinou kliniku dobre a až príliš dobre
Len skôr to bol poznatok že ťa klíma nebola na maximum a bolo vo vozidle príjemné... Napríklad teraz po 20/22 by som kľudne vypol klímu ... Nech ti fixné je v čase 8-20 v takýchto teplotách zatiaľ
V zásade nemám nič proti takémuto hláseniu (stále však platí, že je to podľa mňa zbytočnosť, lebo všetko potrebné je na lístku uvedené), ale ak si DPB myslí, že to niekomu pomôže, tak prosím.
Vadí mi skôr prehnaná aktivita DPB v tomto smere na úkor iných vecí, potom tu máme skvosty ako Slovenská technická norma, driwiková jazda, Luky fajv a podobne...
Kde sú hlásenia, keď ich človek potrebuje? Počas maratónu jazdila MHD odklonom a nikde som nepočul hlásenie, že pôjdeme odklonom a nezobrazovala sa ani odklonová trasa. Je síce fajn, že sa zaviedli takéto hlásenia, ale čo z toho, keď ich ani jeden vodič (aspoň vo vozidlách, ktorými som cestoval) nepoužil? Na tabuliach bol len krátky oznam, že informácie sú dostupné na webe dpb. Ak cestoval niekto linkou 4 z Karlovej Vsi a chcel vystúpiť pri Chatamovi, previezol sa až na Kapucínsku.
ja som dnes chytil na jednej z dvoch mojich (prilezitostnych) jazd skodivku (30T) kde klima nesla vobec (a sauna tam bola slusna) a druhu kde to nejak trochu slo takze sa to dalo aspon nejak vydrzat....
takze som bol rad ked som po navrate preliezol do svojho individualneho plechaca s normalnou klimou....
V Budapešti si pri lístkoch na 24 hodín a viac vyberáš začiatok platnosti voliteľne (môžeš od momentu nákupu alebo akejkoľvek inej hodiny a minúty, prípadne dňa). Krátkodobé sa označujú.
Však sťažnosti na nefungujúce klímu... Slnko je dosť silné a zase každoročný problém že teplota stúpa hore a neklimuje sa keď sa ma...
V električkach to zaťal funguje ale autobusy budú problémové ...
Z mojich ciest by som povedal, že väčšina nemecky hovoriacich miest má ako default v automatoch nastavenú okamžitú platnosť a často ak chceš lístok "do zásoby", tak si to musíš prekliknúť. Čo si väčšina ľudí ani nevšimne že sa dá.
Extra je Linz, kde síce si v automate kúpiš lístok platný od označenia, avšak označovač je integrovaný priamo do automatu a nenachádza sa vo vozidle
Potvrdzujem, že takýchto miest je veľa, a turistov to často mätie. Jedným z takýchto miest je napr. rakúsky Graz. Tam dokonca ešte treba rozlišovať, či je automat na zastávke alebo v električke, lebo kým lístky z prvého sa označujú, z druhého nie.
Pred štvrťrokom som tam bol svedkom veľmi emotívnej scény medzi revízorkami a anglicky hovoriacim cestujúcim, ktorý si v dobrej viere kúpil 24-hodinový lístok z automatu vo vozidle do zásoby (netušil, že jeho platnosť začala plynúť v momente nákupu) a po nejakých troch dňoch sa ho rozhodol využiť označením v označovači. Revízorky boli nekompromisné a jediné, čo si pán mohol vybrať, bolo, či zaplatí 100 eur v hotovosti na mieste alebo 130 v doplatkovej pokladni.
V ktorom meste vo svete majú lístky, ktoré sa nemusia označovať? Iné je to v prípade lístka vydaného u vodiča alebo lístka, na ktorom je vyznačená platnosť (od do), vydaného napríklad na stanici.
A ďalšou vecou je, že to hlásenie znie v náhodných časoch, možno raz za 15-20 minút, takže turistovi, ktorý je prvýkrát v Bratislave a nastúpi do vozidla, to nijako nepomôže (Alebo to znie len po konkrétnych zastávkach? Mám pocit, že som to počul, keď sme sa pohli zo Stn. Vinohrady)
Ja si dovolím vyjadriť svoj názor, prečo to zaviedli. Ja si myslím, že v prvom rade je to reakcia na možnú zvýšenú mieru verejnej kritiky na revízorov a ich opodstatnenosť pokutovania (to, že nemám lístok a dostanem pokutu je asi nejaké prekvapujúce) a potom samozrejme všeobecný fakt, že ľudia sú až príliš zahľadení do mobilov a úplne ignorujú dianie okolo nich, veď aj zastávky na znamenie sú v podstate zastávky bez znamenia, pretože stačí tam močiť do kríkov pri zastávke a už musia vodiči zastaviť, lebo tam niekto je. Na hlupákov treba hlúposťou, čo už.
Ja si kupujem lístky v aplikácii IDS BK. V prímestských autobuso Arriva strávim vždy značný čas, kým čítačka akceptuje QR kód. Každý vodič má na to iný trik, veľmi často moja obrazovka stmavne prv než sa čítačke uráči zistiť, že niečo tam načítavam. Pozeral som, čo robia ostatní s aplikáciou IDS BK a majú evidentne tie isté problémy ako ja, takže to nie je moja chyba. Skrátka funguje to na figu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si
takze som bol rad ked som po navrate preliezol do svojho individualneho plechaca s normalnou klimou....