To by mohlo byť všade... Či je kolóna na diaľnici alebo v meste je to jedno
Bohužiaľ toto sa nedá ovplyvniť
Už len to že máme VZT a vieme že spoj odišiel je podla mňa dostačujúce... Maximálne by mohla byť mapa s pohybom
Nedalo by sa na D1 a D2 za účelom zistenia polohy vozidiel zriadiť fiktívne zastávky s referenčnými časmi prejazdu, aby človek, ktorý čaká na nadväzujúcu linku vedel, ako ďaleko ešte trčí jeho spoj?
Samozrejme, skorší prejazd týmito bodmi by sa netrestal, ide skôr o riešenie pre prípad kolón.
Parné poradia na L4 sú niekedy NP pokiaľ viem preto, lebo už vo vozovni nemajú žiadne VP vozidlá ktoré by sa mohli vypraviť na tie poradia okrem T6A5/I a /II, ktoré nemôžu teraz jazdiť na celodenkach, a T3G, ktoré sa nejaký šotouš rozhodol že nemôžu jazdiť na celodenkach. Ak sa pokazí T3P alebo T6A5/III tak už nemajú na výber nič iné okrem Škodoviek.
Keby to robili len tak tak by už dávno nejazdili kačice cez víkendy.
Jasne ze budu supravy. Snaha je pokial viem aby aspon celodenky boli NP co sa pravdepodobne podari. Malo by byt odhadom 24-25ks na celodenky L3 - co sa podari, kedze dnes je 21ks. A dnes aj parne poradia L4 su uz casto s NP vozmi pricom nemusia byt. Takisto ranne L9/19-23 nemusia byt s NP vozmi podla CP aspon.
Dúfam že L7 nezrušia lebo nie každý chodí rád 30T kde je minimum sedenia a ešte aj polovica sedenia v protismere... alebo aspoň že vozy z L7 presunú na špičkovú L3 aspoň.
nuz, vlaciky za sebou ak budes mat interval rozdeleny na 2 linky budes mat s omnoho vyraznejsou istotou ako ked to mas ako jednu linku (idealne s rovnakym typom vozidla), kde ti vlacikovanie v pozorovatelnom statistickom meritku budu robit viac-menej len rozne jazdne styly jednotlivych vodicov
pretoze pri konstantnom linkovom intervale je vecou dobehnutia sa vozidiel len to ze sa jeden po trase zdrzi (a druhy kedze je casovo blizsie za predchadzajucim vozidlom tak potom este ma aj mensie baliky a teda kratsie stanici v zastavkach), ak sa ale preklad medzi vozidlami zacina az kdesi uprostred trasy.....
(a nebodaj sa pred toho zmeskaneho dostane este nejaky rychlejsi co mal ist az za nim a aby ho nezvozili tak potom vetra na zastavkach.....)
@ David11. Chodniky - suhlas, len to spadovanie sa obavam, ze ci nebude odflaknute, uvidime..
3ka - to bol len taky napad, ako zachovat sucasnu kapacitu (v Raci spolu so 7kou) a keby 3ka bola rozdelena, tak ak by daco poruchalo sa v Raci, tak to neovplyvni celu linku ale len je cast/polovicu.. no spekuloval som no.. resp. 3ka ako taka by bola zachovana ako je a spickove spoje by sa tocili po prejdeni mesta cez Blumental.. (doviezli by majoritnu cast z Petrzky..kedze by aj tak poprestupovali na 4 v centre resp 9 na Blumental smer Ruzinov).. pripadne aj smer Karlovka/Dubravka (ale proste spekulujem..)
7ka - to dobry napad co vravis..
Som zvedavy co daju vrhcni planovaci z DPB, ci planuju obnovit aj L1 v Petrzke ako bola, kym nedali 1link variant..
Ak budú chodníky poriadne vyspádované tak mláky nebudú.
Neviem načo chceš deliť L3 a zároveň nechať v tom úseku posilnenú L7.
Úplne stačí posilniť kapacitu na L3 (špička 2-3 min.) a keď nechať L7 v tejto trase tak iba ako doplnkovú s 10-15 min.int.
Ja by som však L7 potiahol znova do centra po Obchodnej cez Tunel a nábrežie a Jesenského späť na Obchodnú s 10 min.int. ako doplnkovú linku. Zuckermandel ako nový dosť silný cieľový bod má z vrchného centra veľmi zlé napojenie momentálne. IBA L31,39, ktoré však v špičke jazdia veľmi nespoľahlivo pre kolóny na trase. Idú spolu a potom aj 15-20 min. nič.
Keďže sme sa pri prestavbe triangla vzdali spoločnej električkovej zastávky pri Tuneli pre L4,9 pred River parkom je to jediné spojenie zo Zochovej.
Elektricka v Petrzke - pozrel som si dnesne foto co pribudlo, pomaly to kusok zas sa pohlo, stale mi to pride pomale tempo dokoncovania..
Chodnik/cyklochodnik, tam vobec nie je kanalizacia.. to bude mlak po dazdoch.. alebo zle pozeram?
Viete niekto ako budu chodit eliny ked to spustia do Janik dvora?
Kedysi som dakde videl taky dost stranovy dokument kde boli aj linky MHD neviem ci to nebol rozpoctovy dokument na MHD od mesta/magistratu..
Celkom ma zaujima to zahustenie v rannej spicke pripadne poobednej, ze ci ich nenapadne kazda 2ha trojka po Blumental a spat do Pe.. Pri zachovani intervalu 4min 3ka PE-RACA by boli vlozene PE-Blumental..
Teda by chodila kazde 2min..
7ka by zostala ako je, ale urcite aj poobede bez frflania az do Race a minimalne do 20h..to by uz mala teraz tak chodit..
Jedno je iste, budu vlaciky za sebou, lebo ked uz teraz sa dokazu dobehnut 3ky.. Ale som zvedavy ako to cele bude a co vymyslia..
david11