Reply on: Petto #252489:
Parné poradia na L4 sú niekedy NP pokiaľ viem preto, lebo už vo vozovni nemajú žiadne VP vozidlá ktoré by sa mohli vypraviť na tie poradia okrem T6A5/I a /II, ktoré nemôžu teraz jazdiť na celodenkach, a T3G, ktoré sa nejaký šotouš rozhodol že nemôžu jazdiť na celodenkach. Ak sa pokazí T3P alebo T6A5/III tak už nemajú na výber nič iné okrem Škodoviek.Keby to robili len tak tak by už dávno nejazdili kačice cez víkendy.
si
pretoze pri konstantnom linkovom intervale je vecou dobehnutia sa vozidiel len to ze sa jeden po trase zdrzi (a druhy kedze je casovo blizsie za predchadzajucim vozidlom tak potom este ma aj mensie baliky a teda kratsie stanici v zastavkach), ak sa ale preklad medzi vozidlami zacina az kdesi uprostred trasy.....
(a nebodaj sa pred toho zmeskaneho dostane este nejaky rychlejsi co mal ist az za nim a aby ho nezvozili tak potom vetra na zastavkach.....)