Reálne to je hlúposť, v prvom rade predpokladám že nejaké prípadné sankcie ak by si teorecticky nejaké naúčtovali za nedodržanie veku sú určite nižšie ako v prípade že by spoj nešiel vôbec. To je ale úplne jedno kedže žiadne sankcie za to nebudú kedže mesto nikdy nebude pokutovať vlastný dopravný podnik. To je ako keby dávali pokutu sami sebe.
Vôbec nechápem prečo mesto dalo do zmluvy túto podmienku, kedže to aké vozidlá jazdia ovplyvňuje hlavne magistrát tým koľko peňazí uvoľní na nákup nových vozidiel. Pokiaľ nové vozidlá nebudú tak sa logicky tie staré vyradiť nemôžu. A to či nové vozidlá budú záleží v prvom rade na rozhodnutí mesta ktoré nákupy schvaľuje a financuje. Takže to či budú jazdiť 15 rokov a viac staré autobusy záleží len od rozhodnutia mesta bez ohľadu na podmienku ktorá je v tej zmluve pretože reálne aj v prípade porušenia tejto podmienky sa skrátka nestane nič. Maximálne čo sa tak môže stať je že mesto udelí pokutu samo sebe a hotovo.
Okrem toho táto podmienka sa porušuje už teraz 4921, 4901, 1908.
Neschopní úradníci si môžu vypísať také podmienky aké chcú, ale ak by došlo k obmedzeniu kapacity alebo výkonov na kĺbových linkách kvôli nedostatku vozidiel tak bude z toho taký shitstorm že sa po**rú. Preto to nikto nespraví.
Už drvivá väčšina Mercedesov aj tých starších má koženkové poťahy a výmena poťahov za koženky bude pokračovať aj naďalej. Sorky aj tie najstaršie majú tiež koženky už takmer všetky.
Vyraďovať sa budú jedine ak by prišli nové vozidlá vo väčšom množstve, ináč bez toho žiadne väčšie vyradenie Mercedesov nehrozí.
ikarus31
Vyraďovať sa budú jedine ak by prišli nové vozidlá vo väčšom množstve, ináč bez toho žiadne väčšie vyradenie Mercedesov nehrozí.