Reply on: Peon #252033:
Opravte ma, ak sa mýlim.Dlhý čas tam jazdili mestské autobusy, obec Chorvátsky Grob si to doplácala. Jazdila 53 z Trnavského mýta, časť spojov na Čiernu Vodu, časť pokračovala do Chorvátskeho Grobu. Tie spoje bývali dosť plné, dokonca ráno tam pár krát nasadili aj kĺbový autobus.
Potom sa to zmenilo na 630, stále mestský autobus, ale zmenila sa trasa, spoj išiel z obchodného centra pri Zlatých pieskoch, vo Vajnoroch cez priecestie Pri Mlyne. Na Čiernej Vode vtedy tuším končili Na Pasienku. Zvýšil sa počet spojov za hodinu, ale zhoršila sa dostupnosť do centra, keďže bolo treba prestupovať na Zlatých Pieskoch.
Potom to prebral Slovak Lines, vtedy sa výrazne predĺžili jazdné časy. Trasa 630 zostala +- rovnaká, nejako sa to možno prečíslovalo.
Posledná zmena bolo, keď sa zrušila linka 630, namiesto nej je 525 a 527 (cez Čiernu vodu do Pezinka). Obe končia na Zlatých Pieskoch (s výnimkou asi 1 spoja), takže síce je dobrý interval, ale je tam nepohodlný prestup, najmä večer. Výrazne chýba priame spojenie do mesta.
Tak isto chýba buspruh pred Zlatými pieskami, ráno ide bus v podstate od Čiernej vody po Zlaté Piesky v zápche.
Nakoniec, problém medzimestských autobusov je, že ako vodič kontroluje lístky, tak to výrazne spomaľuje autobus, najmä ráno.
B K
Kamerové záznamy sa sťahujú fyzickou návštevou vozidla (+oživenie). Ak by oživenie + stiahnutie + uspatie trvalo len 10 minút, tak to máš 500 x 10 minút = cez 5 000 minút. Záznam iba pri 10 hodinách premávky má 10 x 60 = 600 minút. Takže sme pri vyše 3 000 000 minút záznamov....x počet dní = šialené číslo.
Umelou inteligenciou? Tá vie vyhodnotiť napr. stacionárne, že nejaké vozidlo prešlo na červenú, parkuje dlhšie ako je povolené, atď..a to je už nadštandard na naše pomery. Pochybujem, že existuje AI, ktorá z nekvalitného záznamu vyhodnotí porušenie slovenskej legislatívy, vytvorí upozornenie a pošle človeka podať oznámenie (spísať úradný záznam).
Pozeráš veľa sci-fi a technológií z vyspelého sveta.
Btw, nerozumiem prečo má bežný dopravca (DPB nie je nič viac ako kopec iných dopravcov) suplovať prácu polície. Máme predsa stovky až tisíce kamier vo vysokom rozlíšení na križovatkách, verejných budovách, atď., polícia má k ním plný prístup, zaznamenajú denné tisíce priestupkov.
Máš pocit, že tým niekto zaoberá? Najprv musí byť vôľa, potom cesta.