Tu by som len upozornil, že ak sa bavíme Nám. Ľ. Štúra, tak údajne DPB navrhoval zastávku v oblasti pohrotnej výhybky 1+4 za námestím, avšak magistrát to zatrhol z dôvodu cyklopruhov a priestorovej dispozícii.
Ak je toto luxus tak neviem čo chceme ...
Trať je v katastrofálnom stave ...
Hádže to v akomkoľvek vozidle a rýchlosť 50km/h je nepríjemná...
Pri rýchlosti 30km/h je to znesitelne ale naozaj chceme aby sa jazdilo takouto rýchlosťou???
Trpia vozy, cestujúci,...
Neviem prečo. Hlavne v centre mesta je potreba zahustiť niektoré úseky zastávkami a nábrežie je dobrým príkladom. Doteraz je dobrá sprostosť, že L4 v smere na Šafko nemá zastávku aspoň na úrovni námestia Ľ.Š. 900 m respektíve 975 m medzizastávkový úsek si môžeme riešiť na rýchlostných radiálach, ale nie v centre.
Predpokladám, že kým sa otvorí zastávka Vodná veža, tak sa tá trať definitívne rozpadne. To, v akom stave je tá trať a ako tam s cestujúcimi hádže zo strany do strany nie je hodné centra hlavného mesta Slovenskej republiky. Hanba, otras, zlyhanie.
Pre tých, ktorých zaujíma história starých električiek v Bratislave, dávam do pozornosti článok k 50. výročiu ukončenia ich premávky v časopise Dráha 2024/11.
zakaznik
Skoro to vyzerá, ako keby chcel DPB opäť využiť príležitosť, ako zmiasť cestujúcich.
.