Reply on: B K #251610:
Veď píšem, že môžeš použiť ">P" pre Petržalku, keď je to kvôli legislatíve problém. Cestujúci by podľa mňa pochopili, aj keby je viac takých liniek v rôznych častiach mesta, ale kľudne sa tam môže pridať aj písmeno. Šípka ani nemá evokovať depo, ale to že ide o spoj, ktorý ide nejakou netradičnou trasou (preto aj netradičné - nečíselné označenie) a preto sa napríklad používa pri výjazdoch 4 smer Chatam Sófer (cez Špitálsku a tunel), lebo takou trasou jednoducho nič iné nejazdí.
Dav4
* 1 hodinovy interval Tatranov povazujem za zbytocny produkt smerackych hajzlov. Zbytocne preplnovanie koridorov, nesystemova povinna rezervacia a znizovanie kultury cestovania. Malo to ostat tak ako za pana Matovica a Hegera, ze 2 hodinovy interval Tatranov a 4 IC za den. Vtedy bola dostatocna kapacita na koridoroch, nemuseli rusnovodici a vlakveduci vstavat o 3:00 a byt pomaly do rana v robote. A hlavne bola kultura cestovania omnoho vyssia.
* Tiez povazujem za zbytocnost viest vlaky z Nitry az do Bratislavy, dalsi produkt smerackej oligarchie ako dat nejaku omrvinku obcanom. Za pana Hegera a Matovica sa prestupovalo pekne v Trnave a bolo to normalne a systemove a nie to dodrbavat priamymi spojmi do Bratislavy.
* Tiez nechapem obnoveniu EC 284/285 Metropolitanu? Opat smeracka oligarchia chce, aby vlakveduci a rusnovodici pracovali pomaly od 2:00 AM a pracovali pomaly do rana? Dobre sa spravilo za pana Hegera ze tie spoje vtedy boli zrusene, EC 282/283 plne postacuje. Toto je moj nazor.
Povazujem tuto zmenu GVD za zlu a nesystemovu. Mali si brat priklad od tych, ktori robili GVD 2022/23.