Na Patrónke sa nedá (už od dôb predrevolučných) odbočiť vpravo na Mlynskú dolinu pretože tam naplánovali (v dobách predrevolučných) odbočenie okolo malej skupiny rodinných domov - t.j. najprv vpravo a potom vľavo priamo na Mlynskú dolinu. Urobili to tak preto, aby nebola blokovaná križovatka a nebolo treba rozširovať cestu o odbočovací pruh.
Problém je ale v tom, že hustota premávky narástla a tá odbočka, ktorá bola pre kde-tu nejaké auto na odbočenie, nestačí, pretože jej prekáža kolóna na Kramáre a z Kramárov. Zrejme by to potrebovalo doplnenie svetelnej signalizácie, ale asi ani tá by nevyriešila malú kapacitu Riešenie preto treba hľadať v riešení dopravy cez Kramáre.
Aky je dlhodoby plan neviem (minuly rok sa hovorilo ze uz mali vsetky skoncit), ale toto uz nie je aktualny stav - od polovice oktobra su opat nasadene denne, 7835+36 a 7845+46 stabilne na ranne poradia 7/1 a 7/12, ostatne ako ZV podla potreby. Jedine co je teraz odlisne je ze na L7 nejazdia poobede a celkovo sa tam vyskutuju v mensom pocte v porovnavani s predprazdninovym odbobim.
7837+38 je udajne na prehliadke, ci sa nakoniec dokonci, alebo pojde preco ako za starych cias 7725 a 7730 sa este uvidi.
Magistrat ide dovrzat preferenciu v Dubravke:
Na všetkých križovatkách v Dúbravke tiež aktuálne pripravujeme úpravu riadenia spojenú so skrátením čakania na bočných smeroch a so synchronizáciou zeleného signálu na hlavných smeroch.
V stredovom páse na Staromestskej sme uprostred veľkého presádzania kríkov!
🪴 Na tomto mieste donedávna rástol vtáčí zob, ktorému sa však v stredovom pruhu veľmi nedarilo. Preto sme sa rozhodli presadiť ho na vhodnejšie miesto s lepšími podmienkami. V sobotu 9. novembra sme kríky premiestnili zo Staromestskej na Panónsku.
Čo nahradí vtáčí zob na Staromestskej? Krásne ruže! Sú odolnejšie, čo znamená, že sa im tu bude dariť a zároveň ešte aj skrášlia tento priestor. Aby sme minimalizovali dopravné obmedzenia, výmenu substrátu a výsadbu ruží budeme realizovať počas najbližších dvoch víkendov.
Ja som cestoval z BA na SC, Žel. Stanica (nie Stn.!), a vodič po AS SC si to zamieril rovno do Blatného, vynechal polovicu mesta. Tak som sa ozval, že ale ja chcem ísť na stanicu, tak teda, že sa otočí, no ale odmietol som a vystúpil som na Tehelnej a počkal 529 s odchodom o 10 minút.
O 3 minúty ale preletel s tým 645 späť do mesta (nezastavil), teda išiel vykonať vynechaný úsek. Buď proaktivne, alebo sa mu ozvali z dispečingu.
Bol to stredoazijcan, takže možno nemá ešte úplne zafixované cesty (na 645 sú spoje, ktoré vynechávajú žel stanicu, alebo uz len boli?)
Minulý týždeň poobede prejazd 605+645 smer Čataj zastavil v SC na AS na B-čku namiesto E-čka, aj keď E-čko nebolo obsadené vozidlami, lež cestujúcimi. Do toho keď som na to pri nástupe vodiča upozornil, odpoveď bola v zmysle "No dobre". Následne som poslal sťažnosť do Arrivy a odpoveď mi síce došla nezvyčajne rýchlo, ale zamerali sa na to "No dobre". Ani slovo konkrétne o tom, že vodič má zastavovať na správnom nástupišti...
BA2301
Problém je ale v tom, že hustota premávky narástla a tá odbočka, ktorá bola pre kde-tu nejaké auto na odbočenie, nestačí, pretože jej prekáža kolóna na Kramáre a z Kramárov. Zrejme by to potrebovalo doplnenie svetelnej signalizácie, ale asi ani tá by nevyriešila malú kapacitu Riešenie preto treba hľadať v riešení dopravy cez Kramáre.