zvysenie dopravnej kapacity aj posilnenim intervalov ? (teda aspon teoreticka nadej na to, pokial mas vozidla tak akurat do vypravy, tak nejake zahustenie nemas ako realizovat)
Ináč ako prišli na číslo 60? VP súprav tu zostáva len 48 (29x T6A5, 11x T3P, 6x T3G, 2x T3M/T3S), ale zároveň si neviem predstaviť že by teraz kúpili 12 extra kusov pre nové trate ktoré v dohľadnej dobe určite nebudú. Tie extra kusy majú byť akože náhrada za zvyšné kačice, aj keď okrem tých 4ks čo jazdia počas rannej špičky by sa všetky dali vyradiť hneď?
Menil DPB veľkosť papierových lístkov z automatov, lebo dnes mi automat vydal užší lístok a po označení vo vozidle som mal namiesto času 9:29 na lístku iba 9:2
Nezachádzanie L65 by riadne skomplikovalo cestovanie. Papierové prestupy by tam vychádzali max. cez víkendy. Inak nie je šanca pri tej dlhej trase L65 s množstvami úsekov kde naberá rôzne meškania. L55 by som dal po zrušení L59 s intervalom ráno 10 a poobede 15 min.
Predpokladám ale, že pri takejto verzii počítaš s existenciou 55. V takom prípade by potom 65 vôbec nemusela jazdiť na Pánty, lebo nevidím zmysel v tom, prečo by tam mala zachádzať len v jednom smere a v druhom by bolo treba prestupovať.
Uz chapem. Napisam som zmatocne to tam. Na panty by zachadzali len vsetky spoje smer Vrakuna. Opacne spoje smer Raca by tam nesli vobec. ... Polovica spojov v jednom smere je samozrejme blbost a bordel len urobi na tak dlhej trase.
tym je myslene ze ak by zachadzali len niektore spoje, tak tym ze by mali tie zachadzajuce o kus odlisnu jazdnu dobu tak Ti to rozhodi interval medzi spojmi - pre pochopenie, z konecnej (napriklad v raci pre jednoduchost) odchadzaju spoje s odstupom 15 minut medzi sebou (teda napriklad XX: 00 15 30 45 )
za zachadzkou k masokombinatu na takej zastavke sprinclov majer (kusok za zachadzkou) by si mal ale nieco taketo: XX: 00 10 30 40
(pre jednoduchost prikladu predpokladam dobu jazdy 15 minut so zachadzkou a 10 bez nej a to ze spje z tbiliskej o 00 a 30 zachadzku nevykonaju a tie o 15 a 45 vykonaju....)
a teda na celej trase za obcasnou zachadzkou budes mat medzi jednotlivymi spojmi nepravidelny interval.....
da sa Ti to takto uz pochopit
To sa da riesit aj s 55 prip obmedzit len polovicu spojov 65 na Panty. Napriklad spoje smer Raca nemusia zachadzat na Panty, len tie smer Vrakuna alebo opacne. Ucelove spoje kludne mozu ostat. Tiez som tam brigadoval dakedy daaaaavno a mali sme sluzobak priamo na Hlavnu stanicu o 22:15.
Aby sa zrušila zachádzka L65 k bývalému mäsokombinátu museli by sa najskôr odtiaľ odsťahovať firmy a sklady kam denne dochádza kvantum ľudí. DM centrála tam má večer aj služobák s L53 myslím.
Ja verím, že po zrušení L59 po sprevádzkovaní električky sa obnoví L55 minimálne v špičke (prestup na električky na Detvianskej) a ak by sa zrušila zachádzka L65 k Mäsokombinátu tak aj celodenne
Tá 52/4 je účelovka. Návoz deciek z Rendezu do škôl. Je to iba jedno pol kolo z Vajnor do Rače. Ráno by sa určite uživili aj posilové spoje z Rybničnej do Rače. L65 jazdí dosť nepravidelne vďaka zápcham a L59 ide posledná smer Petržalka ešte pred 7:00. Končiace L59 by som dal ako vložené spoje L65 po Tbiliskú a odtiaľ do vozovne cez Rendez ako L56. Teraz ráno smer vozovňa J. Dvor stoja v kolóne po celej Rybničnej s minimom cestujúcich.
TomJ