Reply on: SuchSoft #251163:
Je rozdiel medzi menej vyťaženými linkami a domáhaním sa, aby sa zhustil interval na menej vyťažených linkách, lebo to priláka viac ľudí používať MHD. Ja to považujem za mrhanie peniazmi, na ktoré mesto nemá. Mesto dnes nevie v DPB zaplatiť vodičov (musí ich voziť z Kazachstanu), opravárov (musí si draho nechať opravovať vozidlá mimo, alebo ich necháva dlho neopravené, alebo ich dielňa vráti do prevádzky ako opravené, hoci tam nič nespravia), nevie postaviť zázemie pre nakúpené vozidlá. O nejakých koncepčných veciach ako príprava stavieb, rekonštrukcii električkovej trate, zatrolejovania nových úsekoch sa tu popísalo dosť. A to, že čas ľudí má rôznu hodnotu je ekonomický fakt vyjadrený výškou mzdy a je to denná realita v skutočnom živote na pracovnom trhu. Je to ako tvrdiť, že pracovný trh je hlúpy. To chce riadnu dávku odvahy a hlúposti a mne to pripomína komunistické snahy rozhodovať o počasí (a ekonomike). Je to tiež pekná ukážka odtrhnutosti ľudí od reálneho sveta, taká bežná vo virtuálnom svete. Kto to má platiť? Lebo jediný, kto to bude platiť sme my, ja a ty... a ja odmietam platiť ľudom to, že namiesto priemerných 7,5 minúty budú čakať len 5 minút. Ak je ich čas taký vzácny, nech si pozrú cestovný poriadok. Rozum mi zastáva z tejto diskusie a argumentov.

Ike
Toto sú neuveriteľne grandiózne hlúposti. Ja sa za chudobného nepovažujem, ale cestujem MHD z dôvodu iných faktorov, medzi najpodstatnejší je rýchlosť (vďaka BUS pruhom) a cena. Áno, cena. Či to nie je v rozpore s tým, že nie som chudobný? Nie nie je.
Človek, ktorý má financie, ich má okrem iného aj preto, pretože s nimi vie hospodáriť a platiť 7 € denne za parkovanie pri práci mi hospodárne nepríde, hoci by som na to teoreticky mal zdroje.