Práve v správach SRo povedali, že pri Stupave vznikne stanice BA Západ pre ukončovanie vlakov od východu. Hl. Stanica sa presúvať nebude. Kozmeticky sa opraví. Chceli by nato vyčleniť € z rozpočtu na koridor BA - Kúty.
Tak keď objednávateľ toleruje porušenia štandardov vyskytujúce sa na každom jednom spojí (napr. infosystém) lebo tri roky nie sú dosť času na to aby sa dopravca pripravil na prevádzku, tak nemožno čakať že budú riešiť také drobnosti ako vodič jazdiaci si ako sa mu zachcelo. Štandardy sú proste zdrap papiera a nikoho netrápia.
Pravidlo je také, že ťa má vodič na saláme a môžeš sa ísť sťažovať na lampareň. To má rovnaký efekt ako by si sa sťažoval na kraji, kde sú s prevádzkovateľom regiobusov Arriva nad mieru spokojný. Toto nezastavovanie je dlhodobý štandard. Akurát, že v tých oficiálnych vyžadovaných štandardoch takáto svojvôľa vodičov nie je nikde spomínaná.
Zaujímalo by ma, či je nejaké pravidlo, podľa ktorého prímestský autobus, na ktorý čakám na zastávke a dávam mu viditeľné a včasné znamenie, nezastaví. Stalo sa mi to na zastávke Pri krematóriu opakovane (dnes o 11:32 číslo 219), pričom autobus zjavne nebol plný.
Dokonca v mužskej aj ženskej verzii a autobusové a železničné stanice hlási aj po anglicky v štýle "Senec, autobusová stanica. Bus station".
Len tam majú chybu: "Vážení cestujúci, pred každou zastávkou stlačte tlačidlo." To by potom vodič mohol prefrčať zastávkou len vtedy, ak má prázdne vozidlo
3pa3ck3
https://www.zeleznicnemuzeum.sk/stranka/ukoncenie-sezony-2024-s-gorilami/
Aby sa ale predišlo nedorozumeniam, nateraz sa postupne vyradzujú iba kusy bez ETCS