Nie, pretože na to nie je nikde priestor. AS bola vyhnana z Mieroveho namestia, kde teraz je centralne zelene dostojne verejne priestranstvo. Predtym to bol vetonovy plac s piatimi pristreskami dokopy (presne tie, ktore su aj na aktualnej AS), a cele centrum bolo len o tom, ze nikam sa nedalo uchylit pred pocasim. Bolo to neznesitelne odporne. Aktualne stanica je uzka, avšak nie nejak strasne. Ale novy koncept IDS, a to hromadne prichody a odchody sposobuje to, co si videl.
Jedine si viem predstavit prejazdujuce z/na 605 na nastupistia 1 a 2 pri ceste, kde zastavuje SAD DS a dilakove linky, aby sa uvolnili nastupistia 3 a 4.
To že hlavne škodovky dunia je fakt známy od roku 2019 kedy sa otvorila prvá časť Karloveskej radiály
Áno prebrúsenie pomohlo ale proste je to ťažké hovädo...
My sme si uz na toto zvykli odo dna otvorenia cize od 2007. A to volakedy boli ine hadiky čakajúce na autobusy smer BA.
Autobusy by mali prestavkovat v depe pri železničnej stanici, ale kedze je to daleko, robia to na nastupistiach AS.
V súčasnosti existuje 50 vozov 29T. Kombinované celodenné poradia liniek 1, 4, a 9 potrebujú 47 vozov (5 + 24 + 18), plus záloha vo vozovni a vozy na údržbe. Toto nevyjazdíš ani keď sa postavíš na hlavu.
Myslím si že na 4ku by to nevyšlo....
9ka zoberie 18, 1ka 5, 4ka 12, to znamená že je potreba 35 a máme 40 cca vozov ready do premávky momentálne, keďže nie všetky zo série 7431-7450 vyšli a 7417 je dlhodobo nepojazdna
a ešte na dôvažok je od rána do večera problém vyjsť v SC zo Šafárikovej ku Kauflandu, v špičke aj ku Lidlu; púšťanie 666-ky a 539-ky je milosrdenstvo vodičov IAD, nie chytenie "diery". Neuvažovalo sa o inej polohe tamojšej aut.st. ?
Hovorí Ti niečo, záložne vozidla v pripade poruch a škodovych udalostí.? 24 metraky sa môžu viac kaziť pre svoju veľkosť ako nejaké 18 metraky teda vždy musia vo vozovni nejake odpočívať...
neplánuje sa niečo urobiť so seneckou autobusovou stanicou?
V prvom rade tam chýba dôstojné zázemie pre cestujúcich.
Ale ani dopravne tam nie je všetko v poriadku, najmä na C-čku.
Príklad z dnešného rána cca. 7:13-7:26:
C-čko sa zaplní cestujúcimi do BA po diaľnici aj cez dediny. Príde prejazd 645+605 od Trnavskej, ľudia čakajú až na ceste medzi C-čkom a D-čkom a aj tí, čo sa zmestili na nástupište dozadu, sa musia uhnúť až ku zábradliu, aby ich autobus previsom nezachytil.
Po čase príde 649-ka od Šamorína, ktorá neoficiálne prejazduje na 632 do BA cez dediny. Namiesto toho, aby rovno išla ku C-čku, zastaví pri výstupišti a ešte si robí aj prestávku pri výstupišti. Medzitým príde 529 do PK a postaví sa šikmo vedľa odstavenej 649->632, aby mohli cestujúci nastúpiť. Tým pádom ju zablokuje. Zatiaľ príde za ne 729, ktorá sa nemá ako dostať ku svojmu nástupišťu a na C-čko príde 630, ktorá poberie väčšinu cestujúcich do BA cez dediny. Keď sa konečne pohne 529-ka, 729-ka sa pristaví tiež šikmo ku svojmu nástupišťu v jeho zadnej časti, takže 632-ka sa ešte stále nevie otočiť. Následne my v 729-ke odídeme skôr, než 632-ka, a potom v SC na správe ciest a vo VB pri pošte sa pýtajú, kde je 632-ka...
Tie vozy by mali prejsť bez problémov všade kde prejde bežný kĺbák, teda po celej BA sieti. Čiže áno, ak budú voľné vozy (čo ako podotkol kolega, čoskoro v podmienkach DPB nebudú), môzu byť operatívne vypravené kdekoľvek to bude potrebné.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023