V súčasnosti existuje 50 vozov 29T. Kombinované celodenné poradia liniek 1, 4, a 9 potrebujú 47 vozov (5 + 24 + 18), plus záloha vo vozovni a vozy na údržbe. Toto nevyjazdíš ani keď sa postavíš na hlavu.
Myslím si že na 4ku by to nevyšlo....
9ka zoberie 18, 1ka 5, 4ka 12, to znamená že je potreba 35 a máme 40 cca vozov ready do premávky momentálne, keďže nie všetky zo série 7431-7450 vyšli a 7417 je dlhodobo nepojazdna
a ešte na dôvažok je od rána do večera problém vyjsť v SC zo Šafárikovej ku Kauflandu, v špičke aj ku Lidlu; púšťanie 666-ky a 539-ky je milosrdenstvo vodičov IAD, nie chytenie "diery". Neuvažovalo sa o inej polohe tamojšej aut.st. ?
Hovorí Ti niečo, záložne vozidla v pripade poruch a škodovych udalostí.? 24 metraky sa môžu viac kaziť pre svoju veľkosť ako nejaké 18 metraky teda vždy musia vo vozovni nejake odpočívať...
neplánuje sa niečo urobiť so seneckou autobusovou stanicou?
V prvom rade tam chýba dôstojné zázemie pre cestujúcich.
Ale ani dopravne tam nie je všetko v poriadku, najmä na C-čku.
Príklad z dnešného rána cca. 7:13-7:26:
C-čko sa zaplní cestujúcimi do BA po diaľnici aj cez dediny. Príde prejazd 645+605 od Trnavskej, ľudia čakajú až na ceste medzi C-čkom a D-čkom a aj tí, čo sa zmestili na nástupište dozadu, sa musia uhnúť až ku zábradliu, aby ich autobus previsom nezachytil.
Po čase príde 649-ka od Šamorína, ktorá neoficiálne prejazduje na 632 do BA cez dediny. Namiesto toho, aby rovno išla ku C-čku, zastaví pri výstupišti a ešte si robí aj prestávku pri výstupišti. Medzitým príde 529 do PK a postaví sa šikmo vedľa odstavenej 649->632, aby mohli cestujúci nastúpiť. Tým pádom ju zablokuje. Zatiaľ príde za ne 729, ktorá sa nemá ako dostať ku svojmu nástupišťu a na C-čko príde 630, ktorá poberie väčšinu cestujúcich do BA cez dediny. Keď sa konečne pohne 529-ka, 729-ka sa pristaví tiež šikmo ku svojmu nástupišťu v jeho zadnej časti, takže 632-ka sa ešte stále nevie otočiť. Následne my v 729-ke odídeme skôr, než 632-ka, a potom v SC na správe ciest a vo VB pri pošte sa pýtajú, kde je 632-ka...
Tie vozy by mali prejsť bez problémov všade kde prejde bežný kĺbák, teda po celej BA sieti. Čiže áno, ak budú voľné vozy (čo ako podotkol kolega, čoskoro v podmienkach DPB nebudú), môzu byť operatívne vypravené kdekoľvek to bude potrebné.
Cez víkendy by sa ale dali využiť na nejaké akcie. Takisto aj po skončení koncertov, zápasov a pod., keďže večer (okolo cca 23:00) ich je už voľných dosť.
Aké extra trolliná? Je ich 16 a 201 má 13 poradí cez pracovný deň. Pri údržbe DPB toto vydrží maximálne rok - dva. Potom ich budú musieť objednať viac alebo zaviesť luxusný 15 minútový interval.
Uvažuje sa alebo uvažovalo sa čo s 24m trollinami, ktoré nie sú vypravené na 71? Napríklad kapacitné posilňovanie iných trolejbusových liniek v prípade potreby / počas spečiálnych udalostí. Na ktorých linkách bolo overené, že vozidlo danú linku prejde bez problémov?
Nuž, podľa mňa sú tam samé Solarisy. A ak máš na mysli tie 3 autobusy, tak bohužiaľ, tie sú tam zatiaľ plánované, keďže nie je dosť vodičov trolejbusov. Pozri si výpravu aj v iných pracovných dňoch. Vždy sú to poradia 40-61/11,12,13.
Urbanway 2423