Reply on: 3pa3ck3 #249389:
To isté máš teraz. Ani na Búdkovej sa nekopia L41 a L44 a svoje hlavné konečné aj so sociálkami majú na Hlavnej a Kolibe. Navyše L44 od Kamzíka skôr meškáva, takže Hodžovo by bola akurát tak na vyrovnávanie času vždy jedného vozidla. Kollárko pre L41 to isté, keďže aj Palisády zvyknú byť zasekané k Hodžku. Či sa stihne dobýjať to neviem. No sám som presvedčený, že úsek Búdková-Kollárovo a Hroboňova-Sokolská plus prestávkovanie na troleji na Hlavnej by malo TNSku postačovať na úseku 1,9 km Drotárskej a Matúšovej a 750 m od Sokolskej na Hlavnú na batérie.
Klepeto
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-prazane-maji-novou-trolejbusovou-linku-na-palmovku-ale-sveze-je-po-ni-stary-naftovy-autobus-40459615
Snáď takto nebude vypadať aj výprava novej L44 po zlúčení s L41. Trolejbusy vo vozovni a autobus namiesto trolejbusu.