Toto je inak podľa mňa dobré, že nemusí ten trolejbus zbytočne zastaviť niekde v križovatke alebo mimo zastávky potom, ako mu spadnú zberače a môže ich nasadiť, keď bude napr. čakať na červenej.
Podľa mňa by sa však malo zabrániť spojeniu L41 s L44 pretože potom by sa zo zápchy z Karpatskej prenášalo meškanie až na Drotársku cestu a pri stanici bývajú tiež zápchy, už teraz sa niekedy nestíha L44 otočiť na Búdkovej.
No môj poznatok z L71 bol taký, že pri jazde po Miletičovej smer Prievozská mu padli palice pri prejazde križovaní s Trenčianskou a išiel ďalej na baterky po Prievozskú. Tam na semafore zase nahodil na trolej. Prejazdom cez križovania na Prievozskej mu opäť padli, tak ich už rovno zacvakol ďalej na DH odišiel na baterku.
Inak prečo jazdia nové trofle pod dratmi na baterku? Už som to veľakrát videl. Ešte sa testujú?
Napr 71ku som tak videl ísť po šancovej, alebo 47 po Lovinského.
DAKUJEM PAN VALLO A PAN RYBANSKY ZA NOVE TROLEJBUSY. JE TO PRE NAS BRATISLAVCANOV AKO DARCEK A DOKAZ, ZE VAM ZALEZI NA MHD. DAKUJEM ZA NASADENIE MODERNYCH AUTOBUSOV NA LINKY 32 A 93. STE NAJLEPSI! DAKUJEM
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
Napr 71ku som tak videl ísť po šancovej, alebo 47 po Lovinského.