Bohužiaľ odkedy sú zastávky na znamenie tento jav nezastavovania je aj u DPB. Min. týždeň L29 prefrčala cez Kráľovské údolie, kde už stála L31. Človek márne vybiehal spoza L31.. mohol čakať 30 min.na ďalšiu.
To je bežné aj na spojoch z kukuričných okresov SC a DS napr. na Gagarinovej alebo Prievozskej, kedy prefrčia v ľavom pruhu a rovno dve rôzne linky za sebou smer ASMN. A ako píše 810zssk, tak kontrolóri BIDky neevidujú žiadne porušovanie štandardov. Nezabudnite si pri najbližších voľbách spomenúť, za ktorého župana sú stále tolerované takéto praktiky.
Od prvého dňa tam jazdia. Treba pripomenúť že kontrolóri BIDky nenašli žiadne pokutovateľné porušenie štandardov, teda si vymýšľaš, a žiaden problém neexistuje. Neotravuje, tu sme pri písaní koncepčných dokumentov.
V Arrive sú na tom už tak zle že im tam jazdia bežne kok.oti? Akurát pred 10 min čakám na Krčoch smer mesto, stojím viditeľne na osvetlenej zastávke, začnem mávať a debil na 269 proste ignoruje a veselo si ide ďalej...
SOR-ky majú iný typ displeja ako Crossway (dodnes mi nie je známe ani pochopiteľné prečo si to arriva takto objednala) a na SOR-kách je celkovo farebné zobrazenie horšie. Taktieź nechápem na čo je nutné pri farebných zobrazeniach čísla mať okolo čísiel biely lem, ktorý hlavne na SOR-kách len zhoršuje zobrazenie a čitateľnosť.
Len tak pre srandu porovnanie fontov a veľkostí písma. Rovnaký deň, rovnaký dopravca.
Zdroj: imhd
Lokalita: Pezinok, Holubyho ul.
Dátum: 29.12.2023
Autor: W.I.
U nás bola doteraz väčšinou ošetrená iba tá časť chodníka , kde bola zastávka.. zvyšok s veľkým oneskorením alebo vôbec vybavila mestská časť alebo mesto.
DPB malo na to za tie roky celkom v pohode systém aj priority, kde to bolo nutné najskôr urobiť.
Neriešim teraz kvantá posypového materiálu čo na to použili.
Ale ak doteraz zástavky udržiaval DPB (očividne to vyplývalo z nejakého zákonného vzťahu) a po novom to už robiť nemá, tak náhrada nie je mestská časť, ale mesto. A mesto o tej zmene vie.
Prečo vlastne nemôže všetky chodníky a zastávky ošetrovať napr. komunálny podnik, aj keď patria DPB alebo MČ? Nebolo by jednoduchšie, keby to robila jedna firma a mesto, DPB a MČ by si to potom medzi sebou iba vyúčtovali? Okrem iného by sa možno dali lepšie rozložiť aj pracovné sily, keďže by na jedno miesto nemuseli ísť pracovníci mesta, DPB a MČ kvôli tomu, že každý meter chodníka patrí niekomu inému.
david11
DPB malo na to za tie roky celkom v pohode systém aj priority, kde to bolo nutné najskôr urobiť.
Neriešim teraz kvantá posypového materiálu čo na to použili.