Ale to, že bratislavská kanalizačná sieť je poddimenzovaná a ešte aj poloupchatá, predsa nemôžme sanovať tým, že vyvýšime trať. Potom sa hluk zbytočne nesie doďaleka ako z Ružinovskej.
Nerieši, dala sa tu Aufrichtová ako príklad, že "Zjavne začínajú mať ľudia Valla dosť", čo je úplná konina, lebo Aufrichtová mala konflikty s Vallom odjakživa - a sama je na minimálne rovnakom leveli neschopnosti.
Obhajobu v tom vidíš ty, neviem prečo.
A v Amerike bijú černochov!
Je mi jedno, čo urobila/neurobila Aufrichtová, rieši sa tu magistrát, Vallo ako jeho "šéf" a nemôžeš ho obhajovať argumentačným faulom.
Zrovna Aufrichtová by mala miesto kydania radšej chodiť kanálmi za to, koľko sa pod ňou ťahala rekonštrukcia Blumentálskej a ako po Števčíkovi nebola schopná rozbehnúť ďalšie rekonštrukcie.
Pre zníženie hlučnosti. Inak aj celá trať je utopená oproti okoliu. Som zvedavý na letné prietrže čo to tam bude robiť. V obrubníkoch sú cca metrové medzery čiže všetka nárazová voda bude stekať do trate.
Ahojte. Vedeli by ste mi povedat tie male uchytky na kolajniciach na zrekonstruovanej vajnorskej radiale pridrziavaju? Nejake odhlucnenie? Odvibrovanie? Dik
Je to nejaká novinka, že z vnútornej strany bočného transparentu majú niektoré vozy tabuľu s info? Práve videné v 3013, doteraz som si to v žiadnom voze nevšimol.
Čiže pri tomto stave je asi nereálne počítať , že budú čakať busy v SC. Ešte viac sa zvýši tlak bežných ľudí na zvýšenie počtu priamych bus spojov z BA do dedín..
Na Hlavnej stanici je už všetko opravené, za to vo Vajnoroch sa už štvrtý deň stojí väčšinou 30 až 60 minút kvôli zlému stavu trate a ďalších 15 minút sa vlečie ďalej do Senca. Osobné vlaky spravia úsek BA-SC za hodinu aj pol.
pharel
Uchytky na kolajniciach