Tak potom nerozumiem, prečo sa v niektorých prípadoch selektívne dáva na tabuľu hocijaký detail ale tam, kde je zameniteľný cieľ, to zrazu nie je potrebné.
Inak cieľ Bojnická na 37 nie je najšťastnejší. Podobne ako červený most na 42 a 47. Mal by tam byť nejaký nácestný bod, aspoň na časti trasy. Človek tak prirodzene očakáva, že keď príde 37 na patrónku s cieľom Bojnická, pôjde po bývalej trase linky 63.
V minulom roku sa menil prístrešok na nástupnej zastávke Dlhé Diely a priestor pod prístreškom miesto asfaltu dali dlažbu, to je nejaká novinka alebo ojedinelý prípad .. ako nehovorím že to je zle ale keď je iba priestor pod prístreškom z dlažbou je to také zvláštne
Viac obmedzení v obidvoch smeroch.
V smere zo Senca 3x obmedzenie na 50 km/h, v smere z Bernolákova 1x 50 km/h a 1x dokonca 10 km/h a v samotnom Bernolákove obmedzenie na 50 km/h.
Ale to, že bratislavská kanalizačná sieť je poddimenzovaná a ešte aj poloupchatá, predsa nemôžme sanovať tým, že vyvýšime trať. Potom sa hluk zbytočne nesie doďaleka ako z Ružinovskej.
Nerieši, dala sa tu Aufrichtová ako príklad, že "Zjavne začínajú mať ľudia Valla dosť", čo je úplná konina, lebo Aufrichtová mala konflikty s Vallom odjakživa - a sama je na minimálne rovnakom leveli neschopnosti.
Obhajobu v tom vidíš ty, neviem prečo.
A v Amerike bijú černochov!
Je mi jedno, čo urobila/neurobila Aufrichtová, rieši sa tu magistrát, Vallo ako jeho "šéf" a nemôžeš ho obhajovať argumentačným faulom.
Zrovna Aufrichtová by mala miesto kydania radšej chodiť kanálmi za to, koľko sa pod ňou ťahala rekonštrukcia Blumentálskej a ako po Števčíkovi nebola schopná rozbehnúť ďalšie rekonštrukcie.
Pre zníženie hlučnosti. Inak aj celá trať je utopená oproti okoliu. Som zvedavý na letné prietrže čo to tam bude robiť. V obrubníkoch sú cca metrové medzery čiže všetka nárazová voda bude stekať do trate.
Ahojte. Vedeli by ste mi povedat tie male uchytky na kolajniciach na zrekonstruovanej vajnorskej radiale pridrziavaju? Nejake odhlucnenie? Odvibrovanie? Dik
Ike