Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david11 #249233:
Ale nie v CP na zastávke 🤕
Reply on: david11 #249233:
Tak potom nerozumiem, prečo sa v niektorých prípadoch selektívne dáva na tabuľu hocijaký detail ale tam, kde je zameniteľný cieľ, to zrazu nie je potrebné.
Reply on: Ike #249232:
Vysvetlenie a zastávky nájdeš v poznámke CP.
Inak cieľ Bojnická na 37 nie je najšťastnejší. Podobne ako červený most na 42 a 47. Mal by tam byť nejaký nácestný bod, aspoň na časti trasy. Človek tak prirodzene očakáva, že keď príde 37 na patrónku s cieľom Bojnická, pôjde po bývalej trase linky 63.
Reply on: Ma178rek #249229:
Zvyčajne, keď osádzajú nové prístrešky, rozkopú iba nevyhnutnú časť chodníka, kde budú základy a tú potom vydláždia.
Reply on: Ma178rek #249229:
Nič zvláštne. Všetky 4 nové prístrešky na Mierovej a 1 na Kaštielskej osadili presne tak isto teda s dlažbou pod hranou obvodu sklenenej výplne.
V minulom roku sa menil prístrešok na nástupnej zastávke Dlhé Diely a priestor pod prístreškom miesto asfaltu dali dlažbu, to je nejaká novinka alebo ojedinelý prípad .. ako nehovorím že to je zle ale keď je iba priestor pod prístreškom z dlažbou je to také zvláštne
Reply on: m@jo #249227:
Dik 🙂
Reply on: 810zssk #249226:
Viac obmedzení v obidvoch smeroch.
V smere zo Senca 3x obmedzenie na 50 km/h, v smere z Bernolákova 1x 50 km/h a 1x dokonca 10 km/h a v samotnom Bernolákove obmedzenie na 50 km/h.
Reply on: Mano #249224:
Dúfam že to je len zle napísané a ide o obmedzenie na nejakom úseku medzi tými stanicami a nie celom medzistaničnom úseku (8 km), či...?
Reply on: Mano #249224:
Ja som im hovoril, nech nekupujú ten nový merací vlak 😂 🤕
Reply on: Viko #249222:
Trať je omnoho nižšie položená ako predtým.. Či to je kvôli hluku alebo menšej vrstve kameniva povie asi niekto iný.
Reply on: david11 #249218:
Ale to, že bratislavská kanalizačná sieť je poddimenzovaná a ešte aj poloupchatá, predsa nemôžme sanovať tým, že vyvýšime trať. Potom sa hluk zbytočne nesie doďaleka ako z Ružinovskej.
Reply on: shaggy #249220:
Nerieši, dala sa tu Aufrichtová ako príklad, že "Zjavne začínajú mať ľudia Valla dosť", čo je úplná konina, lebo Aufrichtová mala konflikty s Vallom odjakživa - a sama je na minimálne rovnakom leveli neschopnosti.
Obhajobu v tom vidíš ty, neviem prečo.
Reply on: Ike #249216:
A v Amerike bijú černochov!
Je mi jedno, čo urobila/neurobila Aufrichtová, rieši sa tu magistrát, Vallo ako jeho "šéf" a nemôžeš ho obhajovať argumentačným faulom.
Reply on: tosomja #249215:
Zrovna Aufrichtová by mala miesto kydania radšej chodiť kanálmi za to, koľko sa pod ňou ťahala rekonštrukcia Blumentálskej a ako po Števčíkovi nebola schopná rozbehnúť ďalšie rekonštrukcie.
Reply on: pharel #249217:
Pre zníženie hlučnosti. Inak aj celá trať je utopená oproti okoliu. Som zvedavý na letné prietrže čo to tam bude robiť. V obrubníkoch sú cca metrové medzery čiže všetka nárazová voda bude stekať do trate.
Ahojte. Vedeli by ste mi povedat tie male uchytky na kolajniciach na zrekonstruovanej vajnorskej radiale pridrziavaju? Nejake odhlucnenie? Odvibrovanie? Dik
Reply on: tosomja #249215:
Tak, zase zrovna Aufrichtová, vojvodkyňa Starého Mesta, zrovna nemá čo rozprávať. Za jej pôsobenia končilo Stare Mesto v bufferi 500 m od Obchodnej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.