Reply on: S499.1023 #24914:
Presne tak! Mal by sa odstrániť ten posprejovaný náter na 7814 (čo je síce finančne dosť náročné), ale vyradiť by sa určite nemal.
. V konečnom dôsledku by ťa to vyšlo lacnejšie, bo by si mohol zrušiť automaty na zastávkach. Takto by údržba a vyberači peňazí nemuseli behať za automatmi, ale automat by prišiel za nimi do vozovne, vandalizmus,... Aj keď tá návratnosť by bola asi dlhšia.

prestup na L204 na Racku som aj tak nestihol
a to nemá. Neboj, raz pôjde na modernizáciu.
Napríklad namiesto nejakého nezmyselného sedadla
Vladimír
Re #24899 galiyosha: Pozri sa, poviem Ti to zo životnej skúsenosti. Ja som držiteľ PCL v PO i v KE. Sem-tam, keď mi už mesačník neplatí a je napr. večer a pod. musím siahnuť po JCL. A sem-tam sa pritrafí aj situácia, že som odkázaný na doplnkový predaj. Opakujem ešte raz, jednoznačne preferujem predpredaj a doplnkový využívam len vtedy, keď musím. Keďže mám nárok na zľavnené cestovné, v PO si pýtam vždy od vodiča zľavnený lístok. Je to drahšie, ale tú korunu navyše mu dám, prečo nie. V KE však zľavnené u vodiča neexistujú. A na základe mojej skúsenosti (a na základe mojej povahy) radšej prejdem PEŠO akoby som miesto 6 Sk z predpredaja mal zaplatiť 14 Sk u vodiča.
Podľa mňa si treba vážiť každého cestujúceho. Ak sme už stanovili podmienky, že lístok za bude kupovať s presne pripravenými drobnými, bude sa kupovať na zastávke, bude sa kupovať len základný, prečo ešte navyše ľudí s nárokom na zľavu trestať viac než 100%-nou prirížkou?
Teda - v predaji lístok na 30 min. obyčajný aj zľavnený.
Re #24900 si: Nechápem. Aký doklad o zaplatení? Pre cestujúceho je doklad o zaplatení cestovný lístok.