Reply on: Andy #24933:
No skús si predstaviť, ako sa otvárajú dvere do kabíny vodiča na pántoch. Zvlášť, ak máš vozidlo plné cestujúcich...


V ULFoch ani neviem ci maju automaty, to su desne uzke vozy...
Si myslíš, že v mestách, kde zaviedli doplnkový predaj nejako upravovali kabíny?
. V konečnom dôsledku by ťa to vyšlo lacnejšie, bo by si mohol zrušiť automaty na zastávkach. Takto by údržba a vyberači peňazí nemuseli behať za automatmi, ale automat by prišiel za nimi do vozovne, vandalizmus,... Aj keď tá návratnosť by bola asi dlhšia.

prestup na L204 na Racku som aj tak nestihol
si
Re #24911 S499.1023: stale existuju aj starsie typy automatov ktore preplatok nevracaju a z hladiska casoveho trvania vydavania drobnych vodicom povazujem za rozumnejsie nechat upozornenie ze platte presne, preplatky vodic nevydava. (a okrem casoveho zdrzania by to znamenalo pre vodica aj nutnost mat pri sebe dost drobnych aby mal z coho vydavat a bud si isty ze by sa naslo zopar pripadov co by si slo kupovat listok od vodica s 1000kou alebo 5000kou... (len tak z recesie))
Re #24909 COLOR: nech ma vodic so sebou v zasobe 100 listkov (co je podla mna aj zbytocne vela) a pocas dopoludnia sa mu objavia 4ia experti co budu chciet kupit po 25 listkov ? (tie cisla su sice dost prehnane ale nie nutne nerealne a zober ze este ked mas tych listkov viac typov tak ta zbierka co by nosil vodic so sebou...)
PS: co ma este napada - striedaci na trati - ako by sa riesilo nieco taketo, pripadne nezrovnalosti v "kase" a pod ?