V Prahe sa púšťajú do GO SORu NB12, aby mali pekný historičák v roku 2025. U nás je situácia aká? Kým sa dokončia iné historičáky a spomenieme si na nejaký SOR (3514 alebo 3540 alebo 3423), tak tie budú už dávno vyradené a prípadná oprava bude drahá. Ako vždy. V čase, keď ešte jazdili 400vkové Ikarusy sa kľudne mohol aspoň jeden spraviť. Nespravil sa. Čím dlhšie sa to bude odkladať, tým drahšie to bude.
Ale zase posilnená 1ka ráno je...
Nebolo by lepšie posilniť 3ku na 4minuty poobede??? Keďže na 7ke sa minie 5 vozov, že či by to nebolo účinnejšie riešenie..
Lebo by sa vedelo aj zo 4 vozmi posilniť na tento interval ale 5 by bolo asi lepšie...
Zároveň by sa pomohlo v celom úseku.
Cestujem so 191 celkom pravidelne poobede a nezda sa mi, zeby boli tie kratke vozy nejake extremne preplnene. Po Jasovsku plne povedzme na 85-90% kapacity voza, do Rusoviec ide zopar ludi. Nic katastrofalne. Klbak je tam, najma poobede znacny luxus. Rano neviem.
Velmi pochybujem o opatovnom nasadeni klbakov na 191. Petrzalka podla poslednych dni je rada ze ma klbaky aspon pre 83,84,93,98 atd. Niekedy ani to nie. Cez prazdniny bude situacia lepsia ale od skolskeho roka opat
Poslednú dobu pozerám, že linka 191 je furt plná a chodia tam kraťasy a fuuurt sú tie autobusy preplnené cez víkend som s ním isiel no ledva som stál. Dúfam, že ako sa zruší X4 dajú aspoň 2 kĺbové.
Ešte minulý rok vyhlasoval Dopravný podnik 2 tendre na kĺbové autobusy (100 s naftovým pohonom a 150 s plynovým pohonom). O nich je už rok ticho. Takže je otázka, či to plánujú na budúci rok (aspoň niečo) alebo sú tie tendre už pasé.
Pretože je električka nosným dopravným prostriedkom bratislavskej MHD a vyhlasuje to aj mesto. Mesto, ktoré na túto radiálu naviazalo aj záchytné parkovisko na Komisárkach, ale vôbec nereflektovalo na posilnenie premávky na tejto radiále.
Tam treba pridať poobede jeden voz navyše a môže byť špička dlhšia aj o dve hodiny. Ale to by malo v prvom rade zaujímať magistrát, že na Račianskej kapacita nestačí.
Viktor85