Okrem toho, čo tu už bolo spomenuté, tak linka 1 bude mať ráno interval 5 min namiesto súčasných 4. Linka 57 bude jazdiť celotýždenne v intervale 30 min (v špičkách mala doteraz 15). Linka 78 bude mať zhoršený interval v úseku PB - Astronomická ráno z 5 na 7,5 min. Na linkách 59 a 78 sa prešlo v podstate na prázdninový grafikon. Na linke 31 sme sa vrátili k intervalu, ktorý mala v časoch, keď jazdila ešte na TrMy.
Myslím si, že najviac bude chýbať sedlová premávka na linke 192. Naopak, tú 66 beriem ako fajn krok, aspoň cez víkend bude lepšie nadväzovať na iné spoje.
V poslednom čase som si všimol, že sa električky neskutočne prešmykujú na Českej a Novej dobe. Celá trať je tam zaprášená (asi od piesku) a na koľajniciach sú listy. Zvyknú sa takto na jeseň čistiť aj hlavy koľajníc, pretože sa tam skutočne šmýka snáď každá električka, čo nie je veľmi bezpečné?
Ja by som 59 prirovnal k účelovým linkám ako 25, 26, 92,..., keďže už teraz premáva len v najnutnejšom rozsahu pre zamestnancov Pántov. Ak by nejazdila, tak by na Pántoch asi chýbala kapacita (musela by sa obnoviť 55, alebo nejaká jej obdoba) a zamestnancom by sa zbytočne skomplikovala a predĺžila cesta. Je vlastne tá linka niekým dotovaná, alebo ju platí len mesto?
Urbanway 2423