Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andrej #248226:
Interval bol horší...
A horšia kapacita 😉 si pamätám že to chodilo kazdych 20minut v sedle...
Reply on: Ma178rek #248223:
No dobre, ale aký bol interval? Keby jazdili 12 M autobusy na 32 každých 7,5 min, prepravná kapacita by bola vyššia než 18 M autobus každých 15.

Ideálne by bolo keby boli 18 M autobusy A 7,5 minútový interval, ale to by sme museli brať autobusovú dopravu v tomto meste vážne.
Reply on: Ma178rek #248223:
39 padne raz, otazne kedy. Ten jej 20min antisystem je uplne od veci.
Reply on: N/A #248221:
30-metrové autobusy predsa už v Bratislave máme. Nazývame ich električka.
Reply on: Andrej #248222:
Tak 32 je dlhodobo dobrá.. si pamätám keď tam chodili tedomy a tie nestíhali brat ľudí ani v úseku Hl.St-Molecova a na Mólecke to nechalo pol nástupišťa....
39 je taká linka že furt sa rieši a nič sa neriesi s ňou, pričom celodenný interval 15m by stačil a 31 podľa situácie...
Reply on: N/A #248220:
Jasné, už vidím, ako na 93 ponechajú pôvodný interval ak by tam poslali kapacitnejšie vozidlá. V dobe kedy sa "musí" šetriť by im skôr predĺžili interval a zbytok vodičov preradili inde.

Keby takáto filozofia nevládla u DPB, tak by mali zrušiť kĺbaky na linkách ako sú 32 a 39 a radšej zaviesť použiteľný interval s kraťasmi. 15-20 minútové intervaly na "dôležitých" linkách tu nemajú čo hľadať.
Reply on: N/A #248220:
Takči tak sa budú musieť o pár mesiacov zakúpiť i 30 m. busy pre narastajúce preťaťenie v doprave.. Lenže tu na SK sme vždy vo všetkom pozadu, a tak dobiehame iné krajiny s 15 ročným oneskorením. Máme neustále plné cesty aut a autobusi sú naďalej v zácpach medzi nimi takmer všetci stojác v preplnených autobusoch. Nuž a palce dole si s radosťou tu dávaju len zas a znova typický dezoláti... 👽 😆
Reply on: Andrej #248211:
nikto nejde predlžovať interval na 93, avšak nemusieva byť vždy preplnená...
Dnes 24 trollino dvoj klbák, behal po Radiovej Bulharskej Hanackej s uspešným manévrovaním na úzkych zákrutách.
Reply on: Ike #248212:
No na niektoré poradia by sa hodili kĺby .. alebo SU15 lebo som zhodou okolností šiel 12:20 z Patrónky smer Kačín a bol zaplnený tak na 85% skoro celý čas
Reply on: Mano #248216:
Ano, uz to tu bolo vcera, aleb o predvcerom.
Dorazil prvý SOR TNS 12🙂
Reply on: si #248214:
Ordnung muss sein!
Reply on: Ike #248212:
asi lebo je pekne, este aj nakupne centra zatvorene, tak co by si kto mal cestovat dakam do prirody.... vsetcia sa maju asi ist pozriet len na cmiter 😃
Reply on: Ike #248212:
Odjakziva jazdili. Akurat dnes nie je elektrina, tak su smradlave busy.
Prečo jazdia dnes na 43 kraťasy?
Reply on: N/A #248205:
ak je nedostatok vodičov, tak by sa mal riešiť lepším platom. Úplne posledná vec čo potrebujeme je aby jeden autobus nahradil dve 93ky. MHD má prichádzať často, nikto nepotrebuje aby jeden veľkokapacitný autobus prišiel raz za 20-30 minút.
Reply on: stanod #248209:
O tom nebola reč 🙃
Reply on: N/A #248208:
https://youtu.be/-Zgts_XPJj0?si=cyJvMrWcAQ9TUIMz

toto si mohol dať, ako ukážku možnej komplikácie v pravouhlej zákrute 😉
Reply on: Urbanway 2423 #248207:
https://www.youtube.com/watch?v=0pnWVjyxxy8

Zaujímavé video trojčlánkového autobusu a správania sa článkov v zákrutách.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.