Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miro #247784:
Ťažko povedať, čo je v tomto prípadne tradičné, keďže tie nové piktogramy používajú už pekných pár rokov (narýchlo som vygooglil leták z roku 2017 https://www.kolovraty.cz/zmena-oznaceni-autobusovych-linek/d-1827). Ale v meste, kde v roku 2023 nemajú problém modernizovať T3 na T3 s NP časťou ju kľudne môžu mať aj na označníkoch. A pri nových trolejbusových linkách dúfam v piktogram 11Tr.
Reply on: Miro #247784:
Myslím, že aj IDS BK chcel byť novou sadou ikon hypermoderný a dynamický, ale dosiahli presný opak.

Napr. WC/kamera.
Reply on: Miro #247786:
ten prazsky navrh vyzera ako keby to nakreslilo 5 rocne dieta 😃 dokonca to prekonava aj brnenske oznacniky
Reply on: si #247785:
Mne sa nové bratislavské označníky páčia. Ten pražský návrh nie.
Reply on: Miro #247784:
nuz, tam maju zatial aspon nadej, ze ta moderna nic nehovoriaca blbost tam nebude....
Praha: Tradiční, nebo moderní? Hřib rozvířil diskuzi o piktogramech na zastávkách

https://www.idnes.cz/praha/zpravy/praha-mhd-oznacnik-zastavka-zdenek-hrib.A230915_094210_praha-zpravy_vich
Reply on: Urbanway 2423 #247782:
Vyborne. Už som myslela že sú na srotovisku a som naozaj rada že niektoré veci ostávajú rovnake. Super pôjdem sa povoziť a potocit 😉 ďakujem
Reply on: Danka253 #247781:
Trolejbus z prvej fotky #6505) premáva iba príležitostne, keď sú napr. Bratislavské mestské dni. Druhý trolejbus (resp. trolejbusy rovnakého typu) premávajú takmer každý deň na každom druhom spoji linky 44 po 19:00, takže s tými sa dá zatiaľ zviezť celkom ľahko.
Reply on: Dispecer #247780:
Supeeer 😁 a je niekde aj nejaký rozpis odkiaľ a kedy chodia? Dakujem
Dobrý... nemyslite, že by by sa niekedy mohli k historickym električkan pridať aj starý historický trolejbus ( taký čo sa v kĺbe točil) aby si aj deti zažili to čo my každý deň kedysi? Dakujem
Reply on: N/A #247775:
Je mi jasné že autobus pred dodaným testovali, ale nemyslím si že by testovali sadanie si na sedačky, keby aj to testovali to kúrenie by bolo minimálne aspon zalepené bezpečnostnou páskou, ale ked autobus už testom prešiel neznamená že sa to nemôže riesiť, je mi jasné že dokým sa tam neporaní dôchodca, ja ti to ešte raz ukažem pokial to niekto nevidel správne, pozri sa jak je to kúrenie dostupne k nohám, minimálne na 50% ludí čo si tam pôjdu sadnúť by sa tam udrela noha, ved to vytrča už skoro von, plus kebyže 3 ludia už na vyhradenom mieste sedia a 1 si ešte ide prisadnút presne na mieste o ktorom hovorím by si sadol bokom čiže by si tam zvalcoval nohu rovno o to kúrenie.
V žst. BA-Rača je naložená súprava so starými Irisbusmi, pekný nostalgický pohľad, ak by chcel niekto foto, odporúčam, mne sa to z okoloidúceho rýchlika nepodarilo... 😭
Reply on: N/A #247775:
🤣 Čudujem sa, že tie vozy neexplodovali, keď bol v čase koronašialenstva zalepený predný výstup z vozidla.
Reply on: zakaznik #247772:
Nakoľko očividne nemáš ani len náznakom poňatie o tom čo som sa ti snažil naznačiť, tak skúsim podrobnejšie: každá súčasť dopravného prostriedku spĺňa normy a jej výrobcovia ručia za ich bezpečnú prevádzku. Ak však niekto do nich siahne, povylepšuje alebo ich používa v rozpore s inštrukciami od výrobcu, záruka a zodpovednosť za prípadné škody ide vieš kam? Zrejme nevieš, pretože by ťa inak lepenie len tak čohokolvek na kúrenie ani nenapadlo.
A bez ohľadu na to, že tu mnohí máme v živej pamäti z podláh Karos vyčnievajúce ostré hliníkové lišty, nepripadá ti takýto prístup vkladania detí do bavlnky ako jednoznačne a príliš progresivistický? Veď tá tvoja konzerva chytá poriadnu hrdzu.
Je to v podstate roh ktorý vy nevidíte pokiaľ sa osobne pod to sedadlo nepozriete, niekto o tom ani nemusí vedieť, a môže to bolieť tak isto jak ked si doma udriete nohu o roh hocičoho, tiež to boli, a nemyslím si že cestujúci by to chceli zrovna zažiť v autobuse.
Reply on: zakaznik #247772:
Ak investovali milioný a viac na autobusy, kúpiť nejaký chránič za 5-17 eúr by nemal byť problém, no ale jak som vravel, narazil som si tam nohu 2 krát, po druhý krát som si tam už radšej nechodil sadať, som si istý že tam chvíľu zostala aj nejaká modrina.
Reply on: N/A #247760:
Mimochodom, je možné nájsť chrániče aj zo silikónu a furt to bude jednoduché riešenie.
Reply on: zakaznik #247770:
A DPB si má prečo robiť prieskum trhu? Výrobca dodal vozidlo schválené do premávky, a teda bezpečné na prevádzku. Ak na prevádzku bezpečné nie je, môže ho reklamovať. Ak výrobca uzná, že nejaký gerét pod sedadlom ohrozuje nohy cestujúcich, problém bude riešiť. Už nie je doba DoDo.
Reply on: N/A #247760:
Nie som ochotný robiť prieskum trhu pre DPB. Takže si to môžu pozisťovať oni a niečo tam nalepiť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.