Celé Mlynské nivy sú jeden obrovský fail pokiaľ ide o dopravné riešenie a jeho bezpečnosť. Pravý vjazd do garáže medzi zastávkami Košická a Autobusová stanica je brutálne nehodové miesto, kde vodiči áut odbočujú do garáže z pravého jazdného pruhu priamo pred v buspruhu idúce trolejbusy a autobusy. Buspruh pred križovatkou s Košickou je tak zalomený a úzky, že sa doň nezmestíš, ak sú vedľajšie jazdné pruhy obsadené autami. Výjazdy z podzemných garáží pravidelne cez štyri jazdné pruhy, tam sú tiež denne kolízne situácie.
Po dodaní nových trolejbusov TNS12 sa uvažuje o spojení 41 so 44, takže ak sa tieto dve linky spoja tak áno, dovtedy tam budú jazdiť len začínajúce/končiace 71 a 72.
Chcel by som sa spytat, ci bude niekdy opatovne obnovena pravidelna prevadzka trolejbusov na trati Hrobonova - Prokopa Velkeho - Voz. Hrobonova... ? Dakujem
Predpokladám, že pravý doľavaodbočovací s ľavým priamym. Ale mne to beztak hlava neberie - keď sa tam zmestia štyri pruhy pred svetlami, prečo sa zrazu nezmestia v samotnej križovatke? Nie je to "len" o tom, že autá idúce v ľavom krajnom odbočovacom pruhu idú príliš naširoko - a autá v ľavom priamom to isté? Teda stačilo by upraviť vodorovné značenie tak, aby viedlo autá najmä v tomto kolíznom smere, a nekresliť tam vodiace pruhy pre ostatné vetvy, kde problém nemám veľmi prečo nastať?
Nemohla by sa niekde za tou križovatkou (napr. tam, kde bola dočasná zastávka, alebo za križovatkou s 29. augusta) zriadiť zastávka pre N61 (a N72) v smere do centra? AS je od Dunajskej dosť ďaleko a pritom by sa tam dala na viacerých miestach zriadiť zastávka.
Je tam kvôli policajtom o jeden pruh naviac, pravý odbočovací pruh a ľavý priamy jazdný pruh sa v križovatke stretávajú. Býva tam dosť nehôd, keď sa autá tlačia na odbočujúce autobusy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider