Ten problém tam spôsobuje to, že ešte stále sú policajti poslednou inštanciou riešení dopravy, pričom by mali len kontrolovať súlad dopravných riešení s legislatívou. Až mi zle prichádza, keď počujem v Česku volanie o návrat k tomuto modelu.
Úplne by stačilo, aby v inkriminovanom smere nebola zelená rovno spolu so zelenou doľava. Napr. išli by rovno oproti sebe oba smery a potom doľava oproti sebe. A vyriešené. Ale toto neprešlo.
A odbočuje sa na Račku aj zo Šancovej od Trn.mýta doľava do Radlinského i zo Šancovej od hl.st. doľava na Račiansku. Že sa tým blokujú vozidlá idúce rovno, trúbi sa, ignorantovi predpisov to zjavne nevadí. No a polícia nikde!
Ešte si zabudol na výjazdy IAD z nadzemnej garáže pred nástupišťom L21/40, kde je prikázaný smer doprava, z ktorého sa ale nedá dostať smerom na Šafárikovo nám., tak vodiči v pohode jazdia aj doľava.
Ale po tom, ako je na Račianskom mýte už dlhodobo bežné odbočenie do zákazu z Račianskej doľava do Legionárskej a minule som za pol hodinu videl dvoch borcov, ktorí odbočovali aj z Radlinského doľava na Šancovú smer hl.st. (cez koľaje a protismer), rovnako ako sa bežnou stáva jazda 2s po naskočení červenej, tak nejde len o diletantské riešenia, ale aj o narastajúcu ignoráciu predpisov všetkými účastníkmi premávky.
Celé Mlynské nivy sú jeden obrovský fail pokiaľ ide o dopravné riešenie a jeho bezpečnosť. Pravý vjazd do garáže medzi zastávkami Košická a Autobusová stanica je brutálne nehodové miesto, kde vodiči áut odbočujú do garáže z pravého jazdného pruhu priamo pred v buspruhu idúce trolejbusy a autobusy. Buspruh pred križovatkou s Košickou je tak zalomený a úzky, že sa doň nezmestíš, ak sú vedľajšie jazdné pruhy obsadené autami. Výjazdy z podzemných garáží pravidelne cez štyri jazdné pruhy, tam sú tiež denne kolízne situácie.
Po dodaní nových trolejbusov TNS12 sa uvažuje o spojení 41 so 44, takže ak sa tieto dve linky spoja tak áno, dovtedy tam budú jazdiť len začínajúce/končiace 71 a 72.
Chcel by som sa spytat, ci bude niekdy opatovne obnovena pravidelna prevadzka trolejbusov na trati Hrobonova - Prokopa Velkeho - Voz. Hrobonova... ? Dakujem
Predpokladám, že pravý doľavaodbočovací s ľavým priamym. Ale mne to beztak hlava neberie - keď sa tam zmestia štyri pruhy pred svetlami, prečo sa zrazu nezmestia v samotnej križovatke? Nie je to "len" o tom, že autá idúce v ľavom krajnom odbočovacom pruhu idú príliš naširoko - a autá v ľavom priamom to isté? Teda stačilo by upraviť vodorovné značenie tak, aby viedlo autá najmä v tomto kolíznom smere, a nekresliť tam vodiace pruhy pre ostatné vetvy, kde problém nemám veľmi prečo nastať?
S499.1023