Reply on: Ike #246245:
V tomto máš síce pravdu ale stále nevidím dôvod na to aby sa kvôli pár sťažovatelom presúvala konečná alebo musel vodič mrznúť vo vozidle atď. Odjakživa platilo, že sa menšina prispôsobovala väčšine len už dlhšiu dobu mám pocit, ako keby to šlo opačným smerom a väčšina má trpieť kvóli pár jednotlivcom.
) ci su uzavrete vecerne podniky z dovodu rozhodnutia hygienika tak nemusim obsiahnut vsetky hlukove stopy daneho miesta, ale pristahovat sa na nejake miesto a potom sa stazovat na hluk ktory tam bol pritomny uz predtym nez som tu nehnutelnost nadobudol....
dunning krugerov efekt je sviňa
TomJ
Ak má vozidlo na konečnej prestoj pár minút, tak pochopím, že nechá bežať motor (ani neviem, či je pre vozidlo dobré na každej konečnej vypínať a znovu zapínať motor), ale ak tam má dlhší prestoj, tiež si myslím, že by mal vypínať motor. A ani nie tak kvôli hluku, ale skôr kvôli exhalátom. Súčasné motory síce už neprodukujú toľko škodlivých plynov, ale skleníkový CO2 budú produkovať vždy.