Reply on: 3pa3ck3 #245239:
Hm, takže niekto bude celý deň jazdiť s rôznymi ľuďmi, aby maximálne ušetrili a potom si to budú nejako rozpočítavať. Ten jeden človek by navyše musel platiť svoj lístok a byť neustále prítomný vo vozidle.Alebo bude niekto požičiavať svoju kartu iným ľuďom s dovetkom "prosím, nepoužívajte moju kartu na nič iné ako na MHD." Okrem toho, ako vieme zabezpečiť, že keď jeden človek docestuje, tak nedá svoju kartu niekomu inému, aby na ňu cestoval lacnejšie?
Prečo vlastne môže niekto kúpiť hodinový papierový lístok, cestovať 20 minút a potom ho posunúť niekomu inému?
Ak sa pozrieme na to, koľko ľudí službu kartuj využíva, aká by bola strata pre podnik?
S499.1023
Naproti tomu na Skopelose je typická grécka doprava metódou náhodného výstrelu, cestovné poriadky na internete neaktuálne, kopa spojov zrušených, vždy pri príchode som si fotil odchodový CP, aby sme vedeli ako späť domov. Ešte aj taxikári pindali, že po Covide boli zredukované autobusy, zaisťujúce celoostrovnú dopravu, z piatich na tri kusy a oni nestíhajú voziť, keďže na celom ostrove je 35 taxikárov bez dispečingu, takže musíš obvolávať jedného za druhým.
Paradoxne na Chalkidiki, keď sme tam začali chodiť, bola taktová doprava zo Solúne na dva prsty (okrem kláštorného), postupom času to vyredukovali takmer k nepoužiteľnosti.