Reply on: 3pa3ck3 #245239:
Hm, takže niekto bude celý deň jazdiť s rôznymi ľuďmi, aby maximálne ušetrili a potom si to budú nejako rozpočítavať. Ten jeden človek by navyše musel platiť svoj lístok a byť neustále prítomný vo vozidle.Alebo bude niekto požičiavať svoju kartu iným ľuďom s dovetkom "prosím, nepoužívajte moju kartu na nič iné ako na MHD." Okrem toho, ako vieme zabezpečiť, že keď jeden človek docestuje, tak nedá svoju kartu niekomu inému, aby na ňu cestoval lacnejšie?
Prečo vlastne môže niekto kúpiť hodinový papierový lístok, cestovať 20 minút a potom ho posunúť niekomu inému?
Ak sa pozrieme na to, koľko ľudí službu kartuj využíva, aká by bola strata pre podnik?
Jajboli
Neriešim ostrava či Brno, nech rozhodnú odborníci, ale platenie PK cez terminál vo vozidle by malo byť rovnako jednoduché a výhodné pre cestujúceho ako je platenie v obchodoch.
Ak to vedia nastaviť obchody, služby, eshopy...., musí túto službu vedeieť proaktívne nastaviť aj vedenie DPB, ak nie nemajú čo na menežérskych pozíciách robiť. Dnes ľudia bežne používajú online služby, tak nech ide DPB s dobou.