Reply on: 810zssk #244044:
Vidíš, ty si nemyslíš, ja to viem doložiť červenou okrúhlou pečiatkou.Určite tu nebudem nikoho kto s tým nepracuje presviedčať.
Nájdi si dopravcu a zo srandy si dajte žiadosť o zavedenie komerčného R. Potom pochopíš prečo je v ČR liberalizácia na úplne inej úrovni ako u nás.
810zssk
"V bežnom svete áno, v covid svete nevieš čo bude." - Ak je situácia tak nestabilná, tak asi dopravca nebude mať záujem otvárať nové linky. V každom prípade pridelenie kapacity neznamená povinnosť vlak prevádzkovať (viď spomínané Leo Expressy BA - Praha, ktoré kapacitu pridelenú majú).
" Kým to politikom nevadilo, bolo 12 mesiacov. Potom zrazu 18 mesiacov." - Ja ten proces neobhajujem, tiež ho považujem za zlý, ale nevidím ho ako zásadnú prekážku pre niekoho kto by chcel vstúpiť na linku BA-KE. To je dlhodobá investícia a dlhodobý projekt.
" Dopravca si objedná trasy. Ak sú splnené podmienky (prístup na infra, bezpečnostné osvedčenie, atď.) tak začne konštrukcia. Ak nie je kolízia, nie je problém. Ak je kolízia, začínajú rokovania dopravca 1+dopravca 2+ŽSR." - To je ale úplne štandardný proces.