Koľko českých zapredancov sa tu zrazu vyrojilo !1!! Istotne budete aj takéto riešenie úvraťovej konečnej obhajovať https://www.dpp.cz/cs/data/Aktuality/Nov%C3%A1%20tramvajov%C3%A1%20tra%C5%A5%3A%20Barrandov%20-%20Holyn%C4%9B/Holyne_stavba.jpg namiesto toho revolučného petržalského čo ??!1!! V Prahe si asi neuvedomujú že hentam proste vodič príde a odstaví a celý obratový čas sa môže nudiť namiesto toho aby si trénoval pozornosť striehnutím na ďalšie tramvaje a šachovaním hore dole s tou svojou ešte pred odchodom ako u nás v Petržalke ... A keď sa tá trať predĺži ďalej tak namiesto dvoch výhybkových retardérov tam budú mať len jeden súvislejší a zase tam môžu jazdiť ako prasatá !11!!1!!! Proste kedy už pochopia že k nám sa treba chodiť učiť ako to robiť .....
N/A
vozovňa - budova slúžiaca ako kryté stanovište vozidiel, najmä autobusov, električiek a pod.
napr.
ELEKTRIČKOVÁ DRÁHA A TROLEJBUSOVÁ DRÁHA
§ 52
Použitie dráhového vozidla
(2) Pri vykonávaní dopravy na dráhe dráhový podnik určí jednotné technologické postupy najmä na
a) spôsob obsluhy vlaku,
b) rozsah a spôsob preberania a odovzdania vlaku členený podľa týchto kritérií:
1. medzi zamestnancom zodpovedným za technický stav vlaku (ďalej len „dielňa“) a vodičom, medzi vodičom a dielňou a medzi vodičmi navzájom,
2. na začiatku, v priebehu a na konci pracovnej zmeny vodiča alebo jej časti,
3. vo vozovni, na inom určenom mieste odstavenia vlaku a na trati,
c) súpis porúch a nedostatkov, s ktorými vlak neodíde z vozovne,
d) určenie spôsobu zisťovania a odstraňovania bežných nedostatkov a porúch vlaku vodičom na trati,
e) činnosť prevádzkových zamestnancov.
Depo sa rieši vo vyhláške len vo vzťahu k železničnej dráhe.