Reply on: kecho #243000:
Jazda električkou by v noci trvala dlhšie ako jazda autobusom a ak by z nej bolo treba aj prestupovať, tak by to bolo celkom zhoršenie. Keď sa dokončí 2. etapa, tak potom by takáto linka možno dávala zmysel (asi hlavne cez víkendy, cez týždeň je N95 v pohode), aj keď si myslím, že pri ceste zo stanice bude ten autobus stále rýchlejší. Ďalšia vec je, či by ľudia nezačali spisovať petície proti hluku, a preto si myslím, že v noci tie električky až tak netreba, skôr by sa mal zlepšiť interval autobusov.
Peon
PRÍKLAD: Moja babka (tak ako asi tisícky ďalších) si v novembri 2015 na starej ASMN vybavila BČK s PCL SeniorPas. Používa ju iba na MHD v Bratislave. Aj keď už má BČK viac ako 5 rokov, tak kvôli covidu bol PCL automaticy predlžovaný čo vidím napr. v eshope Ubian. Teraz tam je uvedené, že jej platí do 21. 11. 2022. Takže to už od apríla nebude platiť?
Podľa tej informácie z DPB takúto starú BČK nie je možné osobne (fyzicky) prepísať na Arrivu, takže od 1. 4. 2022 bude neplatná?
A pretože Arriva podľa všetkého vlastné BČK ešte nevydáva, tak ľudia pôjdu do predajní DPB (aj keď niektorí možno využijú aj BČK cez internet zaslanú cez Slovenskú poštu).
Myslíte, že naozaj budú revízori DPB od 1. 4. 2022 udeľovať pokuty tým, ktorí budú mať neprepísanú BČK Slovak Lines s PCL SeniorPas?