Nehovorím, že treba CSS na každej križovatke, ale na tých najproblémovejších (hlavne asi Račianska x Sliačska). To priecestie by som určite nerušil, pretože tadiaľ jazdí celkom veľa áut. Podľa mňa by sa ale mali medzi Jarošovou a ŽST Vinohrady trochu presporiadať priecestia, príp. z niektorých urobiť iba jednosmerné otočky.
nasekavanie CSS ku kazdej vrbe tiez nie je uplne ideal.... to uz by som radsej videl zrusenie tohto priecestia (s urcitou zachadzkou sa daju nahradit vsetky prejazdy cez trat, aj ked v smere z mesta na ahoj je to na biely kriz a nazad uz celkom pekny kusok.....
Na týchto priecestiach sa takéto nehody, kde si vodič auta nevšimol prichádzajúcu električku, resp. zastaví príliš blízko koľají, stávajú celkom často... Asi by to tam chcelo CSS + zrušiť niektoré menej využívané odbočenia.
Nie je čo pokutovať, však Droba Arrive pokuty odpustil a miesto toho to zaplátal dvojmesačným jazdením zadarmo – napríklad pre ľudí z vlakov, hlavne zadarmistických študákov, ktorí prečo by sa nevozili dva mesiace zadarmo, aj keď oni v novembri/decembri na tie nervy s Arrivou nedoplácali. Výsledkom je, že my, čo máme súbeh vlakovej a busovej dopravy, cestujeme ďalšie dva mesiace ako dobytok, lebo busy sú preplnené vlakármi.
Takisto Arrive povolil cez predĺžené vianočné prázdniny, TRI TÝŽDNE, jazdiť ako v nedeľu (SlovakLines rok predtým, v podstatne horšej epidemickej situácii, jazdili normálne ako v pracovný deň). Čiže aj týmto Arrive veľmi ulahodil, napr. u nás prakticky nič normálne nešlo, takže to minimum dajako vypravili.
si