Reply on: S499.1023 #242674:
Ústí - tam sa hodia, nemajú APU, otázne je, koľko ich reálne zaradia do premávky a koľko použijú na náhradné diely 
Naše by možno za cenu šrotu zobral DSZO

K druhej časti Tvojej odpovede - jednoznačný súhlas, ale v tej dobe Škodovka nič iné neponúkala, pritom stačilo tak málo - dať NDS-ke zatrolejovať Mlynskú dolinu ako vynútenú investíciu, mohli tam v pohode jazdiť 15Tr/15TrM (v tej dobe). A obstarať dvojmotorové Trollino bolo zjavne mimo uvažovania vtedajšieho vedenia DPB...
N/A
Tým mestom bol Mníchov.
V rokoch 1948-1961 mali trolejbusy samostatnú číselnú radu 30-39. Boli zavedené dve linky, označené ako O32 a O33.
December 1961, kedy mesto Mníchov má zmeny v cestovných poriadkoch, prečíslovali a boli tiež v samostatnom číselnom rade. Dostali čísla O41 a O42.
V roku 1965 prečíslované na O58 a E58
Posledná premávka trolejbusov bola 29.4.1966.
Keď mesto Mníchov zavádzalo oblastné značenie, číslo 41 dostal autobus premávajúci po identickej trase ale od Romanplatz,
predĺžená po Moosach.
V rokoch 2002-2005 sa zaviedli MetroBusy a číslo 41 sa prečislovalo na 51. Majú však nočnú linku 41.
Záver: sú krajiny ktoré nezatracujú históriu kdežto my, ju rady zatracujeme!