Reply on: Minko #242494:
ja si to neprisposobujem podla seba, len ti davam analogie z velmi nedavnej minulosti kedy bolo tiez nieco podla pravnych predpisov v poriadku/nariadene a ak si tak necinil bol si v tom lepsom pripade za divneho a dnes sa na to pozerame presne naopakved uvidime o par rokov, mozme ti to potom aj pripomenut... len ver ze zmena sa nikdy neudiala zrovna vdaka takym zarytcom ako si ty....
s neplevelenim diskusie suhlasim, takze prosim na toto uz neodpisuj
TomJ
Ja to skôr vidím takto:
23 - trasa ako teraz, posilniť v úseku Lamač - Pri kríži na interval 15/30/15//30
30 - OC Patrónka - Patrónka - Tesco Lamač - Segnáre - Vrančovičova - Lamač - Podháj - Hodonínska - OC Bory, interval 15/15/15//30
36 - dnešná trasa + zachádzka cez Bory ako má dnešná 123, interval 15/30/15//30 (v špičke každý druhý spoj len v úseku Žatevná - OC Bory ako náhrada za zrušenú 123)
37 - dnešná trasa s kĺbovými vozmi v po-pi, interval 10/15/15//15
63 - zrušenie zachádzky k Tescu, interval 10/15/15//15
92 - keďže navrhujem predĺženie 30 na Bory, tak 92 by som nechal bez zmeny (špičku by som asi upravil na 15 min, kvôli lepším nadväznostiam) a 192 možno potiahol na tie Bory.
123, 130 - zrušiť
Obsluha ulice Pod Zečákom by sa mohla riešiť linkou 30 (ak by nechýbala na Stn. Lamač, obsluhu Prídanok a Škerličovej riešiť linkou 63).
Obsluhu Krematória (ak je potrebná) by som riešil zachádzaním linky 215 (nech sa tam nevrtia kĺby z linky 37).