Reply on: diky #242501:
Súhlasím, že Tesco Lamač má dosť zle umiestnenú zastávku v smere do centra, aj s tým, že je tá zachádzka otravná, ale z Mokrohájskej je to naozaj ďaleko aj v peknom počasí, nieto ešte v daždi a preto by tam mala zachádzať nejaká linka aj v smere do centra. Vybudovanie zastávky je v súčasnosti skôr nereálne, a aj keby sa vybudovala, tak by to bol k Tescu Lamač ešte kúsok. Čo sa týka 30, tak tá by síce ŽST Lamač vynechala, ale namiesto nej by tam bola kĺbová 37 v posilnenom 10/15-minútovom intervale v/mimo špičky spolu so 63 v 15-minútovom intervale. Klanec by mohla obslúžiť aj 30 minimálne potiaľto: https://goo.gl/maps/rqPgS6QyL7JgjtFH8 Po Rajtákovej prejde veľký autobus len s problémami, ak tam nie sú zaparkované autá, takže by tam musel jazdiť najskôr nejaký minibus, ktorý by bol v prípade nejakej dlhšej trasy asi príliš malý.

TomJ
Ja to skôr vidím takto:
23 - trasa ako teraz, posilniť v úseku Lamač - Pri kríži na interval 15/30/15//30
30 - OC Patrónka - Patrónka - Tesco Lamač - Segnáre - Vrančovičova - Lamač - Podháj - Hodonínska - OC Bory, interval 15/15/15//30
36 - dnešná trasa + zachádzka cez Bory ako má dnešná 123, interval 15/30/15//30 (v špičke každý druhý spoj len v úseku Žatevná - OC Bory ako náhrada za zrušenú 123)
37 - dnešná trasa s kĺbovými vozmi v po-pi, interval 10/15/15//15
63 - zrušenie zachádzky k Tescu, interval 10/15/15//15
92 - keďže navrhujem predĺženie 30 na Bory, tak 92 by som nechal bez zmeny (špičku by som asi upravil na 15 min, kvôli lepším nadväznostiam) a 192 možno potiahol na tie Bory.
123, 130 - zrušiť
Obsluha ulice Pod Zečákom by sa mohla riešiť linkou 30 (ak by nechýbala na Stn. Lamač, obsluhu Prídanok a Škerličovej riešiť linkou 63).
Obsluhu Krematória (ak je potrebná) by som riešil zachádzaním linky 215 (nech sa tam nevrtia kĺby z linky 37).