Ahojte, ja by som sa rád spýtal, ak je tu niekto, kto chodí Arrivou v rámci mesta, aké máte skúsenosti?
Totiž, IDS na stránke písal, že v smere na AS sa dá nastupovať všetkými dverami, čo asi žiaľ zabudli povedať vodičom. Približne 1/2 to nerieši a 1/2 huláka cez autobus, že nie je MHD a treba si zakúpiť lístok.
Dnes to jeden zaklincoval, keď som mu ukázal stránku IDS s infom + informáciu, že ja mám električenku, tak sa mi dostala odpoveď: "Je jedno čo máte, nemáte to na karte. Kým Vám to tam nedám. Príde revízor a budem mať problém ja aj vy."...
Totiž, IDS na stránke písal, že v smere na AS sa dá nastupovať všetkými dverami, čo asi žiaľ zabudli povedať vodičom. Približne 1/2 to nerieši a 1/2 huláka cez autobus, že nie je MHD a treba si zakúpiť lístok.
Dnes to jeden zaklincoval, keď som mu ukázal stránku IDS s infom + informáciu, že ja mám električenku, tak sa mi dostala odpoveď: "Je jedno čo máte, nemáte to na karte. Kým Vám to tam nedám. Príde revízor a budem mať problém ja aj vy."...
Ike
Neuvažujete o vyhlásení havarijného stavu? Dokedy ešte budete čakať na to, že to Arriva vyrieši?
-Nie je tu nikto, kto by vedel dopravu v takomto objeme zabezpečiť. Bavíme sa o bezmála dvoch tisíckach spojoch denne. Vodiči Slovak Lines dostali výpovede k 14. novembru, takže ani tento dopravca by to už nezvládol. Problém s vodičmi má veľké množstvo dopravných spoločností. Takáto situácia je aj v iných krajoch aj štátoch. Výpoveď zmluvy s Arrivou je úplne krajné riešenie, pretože prímestská doprava by bola ochromená na niekoľko mesiacov. Museli by sme obstarať nového dopravcu a žiadny pripravený na trhu neexistuje. Verím však, že *v januári alebo vo februári* bude tento problém vyriešený.
------
V januári alebo vo februári. V januári alebo vo februári. V januári alebo vo februári. V januári alebo vo februári. 🥶🥶🥶🥶