Si: Tebou navrhnute zmeny by boli akceptovatelne, keby nasu MHD prevadzkoval sukromnik s jedinym cielom zisku. On by potom rozmyslal ako TY, a isiel by na linkove vedenie systemom : linka naplnena pod 50 percent = zrusit!. ALE!!!!!!!!!!1 V skutocnosti to tak nie je a nasu milovanu MHD prevadzkuje DPB a. s. - neziskova organizacia, ktora nema jediny resp. hlavny ciel zisk a efektivnu naplnenost spojov, ale predovsetkym musi mysliet na SOCIALNU DOPRAVU = menej naplnene ale zato pomerne casto premavajuce spoje aj do neproduktivnych mestskych casti. Alebo ina SOCIALNA DOPRAVA: Preprava zamestnancov do Vlcieho Hrdla = SLOVNAFT (nasa74) je potrebna najma na vymeny zmien ale takisto potrebuju Slovnaftaci dopravu po cely den aj cez vikend. Tychto ludi je sice paar, ale predsa. A preto je vysledny efekt taky aky je - napr. cez vikend - cca 10 ludi/spoj.( myslim na 74). Takze asi tak.
Jano
- 7823 - 24 vypadol na linke 12 priblizne o 10:45 hod., jedno kolo nic neislo a potom ho nahradil 7817 - 18
- 2938 pre male technicke problemy vynechal 1 kolo od 13:46 do 15:54 hod.,nahradilo ho zalozne vozidlo 2830
- 2939 po prichode do Dubravky uz neisiel okolo 15. hod. na linke 34; nahradil ho zalozak 1121; nepodarilo sa mi zistit, ci sa vratil na svoju trasu.
- 1121 mal stanovisko Pri krizi, ale nahradil i mimodubravske linky ako napr. 21, 204, 34 a vecer po 20. hod. este jeden spoj, ale to cislo sa mi nepodarilo prelustit