Išla aj 299 (zmeškaná cca 8 min.), z mesta viezla 1 cestujúceho. 799 išla tiež, ale žiaľ vodič začal až z autobusovej stanice (z podzemia), takže Hodžovo vynechal...
V tejto situácii sa bohužiaľ na regiobusy nedá spoľahnúť vôbec. Arriva vôbec neprioritizuje čo pôjde a čo nie a žiaľ bežne vypadávajú aj posledné spoje.
To čo píšeš je smutné, lebo na jednej strane je super že ľudia sa na nočáky tak rýchlo chytili a službu chcú využívať, ale na druhej strane táto skúsenosť ten produkt môže úplne zabiť.
Presne ako píše 810zssk, nejde o formát licencií (ten sa tam nikde nespomína) ale o zmenu licenčného čísla linky. Totiž množstvo regionálnych cestujúcich pozná svoje číslo 1024xx.
Na druhej strane, v tom istom článku sú hneď 2x odseky o zastávkach na znamenie pre regionálne linky (raz sa to vzťahuje k územiu mesta, raz k regiónu).
Zrejme si to len prehliadol, ale TPŠ uvádzajú, že v roku 2021 má prebiehať tarifné vybavenie bez zmeny. Až pre rok 2022 je v pláne zmena vybavovania na tap-in/out a pri tej príležitosti platí aj ten text v kapitole 9.5.1 ohľadom evidencie cestujúcich.
Dodnes im svietia rozdielne informácie na FB: vraj evidenčné lístky sa nevydávajú už ani pri pkúpe eCL cez kredit, a potom keď cestujúci dal fotku pod príspevok, že aha predsalen, tak odpísali, že veď jasné, je to potvrdenka o zaplatení, nie evidencia. nevydávajú sa len pri PCL, a to sú v regióne v menšine.
Tak lebo zo strany BID vopred, keď ešte nebolo o prúseri ani chýru ani schlychu, nebola žiadna kampaň. Okrem súhrnu zmien ktorý obsahoval pre cestujúcich aj tak podstatné informácie ako to, že sa mení formát licencií liniek.
Aj na to, že sa už evidenčné lístočky nevydávajú upozornili (mimo toho článku so všetkými zmenami) až 16.11 "po množstve otázok od cestujúcich". Pritom absencia znalosti tejto informácie bola podľa FB tiež zdrojom rôznych hádok medzi vodičmi a cestujúcimi.
Inak neviem, či je najšťastnejšie riešenie, že tá istá zastávka je pre regionálne spoje na znamenie, no pre spoje MHD je to stála zastávka. Toto tiež môže cestujúcich pliesť.
Mohlo sa to využiť a mohli zaviesť rovno aj všetky zastávky MHD na znamenie.
Áno, toto je ten problém. Kraj si neobjednal taxislužbu, ale explicitne objednal autobusovú dopravu. A ak si Arriva myslí, že dodaním taxislužby si plní záväzky, tak je mimo.
Je to ako keby si si v autobazári kúpil Seat Alhambra, v zmluve by bolo toto auto s konkrétnym VIN číslom uvedené ako predmet zmluvy a nakoniec by Ti pristavili Škodu Fabia s tým, že "Alhambra nie je".
Asi sme mali rovnakého vodiča, mňa sa na zastávke pýtal, že či nemám zelenú ratolesť- t.j. symbol mieru. Bol veľmi milý a neskutočne trpezlivý, keď sa skoro každého cestujúceho dookola pýtal aký vlastne chce lístok. Občas mám taký pocit, že cestujúci si myslia, že všetci vodiči sú ešte aj telepati.
ja som šiel včera tiež 737 z Nív na Prievozskú a viezol ma hrozne milý vodič, pri odbavovaní cestujúcich ktorí si pýtali lístok na zastávku Most pri BA, výskumný ústav sa ich napr. pýtal že čo idú skúmať
Chcela by som poďakovať vodičom reg. dopravy ARRIVA spoj: 737 Šamorín-BA - zastávka Kalinkovo IMOS o 9:50, a BA-Šamorín - 11:35 zato, že v týchto hektických časoch nastúpili do práce. Mrzelo ma, že cestujúci vynadali šoférovi (Šamorín-BA) zato, že nestál automaticky na zastávke Prievozská , kde mu nikdo nedal signál (zastávky sú už len na znamenie!!!), že má zastaviť. Z debaty cestujúcich vyplynulo, že vôbec nemajú poznatky, že všetky zastávky sú už len na znamenie, nie preto, že by informácie neboli dostačujúce ale preto, že poniektorí cestujúci jednoducho nečítajú a nepozerajú noviny a internet ale nakričať na vodiča vedia statočne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
To čo píšeš je smutné, lebo na jednej strane je super že ľudia sa na nočáky tak rýchlo chytili a službu chcú využívať, ale na druhej strane táto skúsenosť ten produkt môže úplne zabiť.