Pri jej úžasnom 20 min.intervale cez víkendy ju vieš zo stanice využiť veľmi náhodne. Vždy si to smer východ odserú L201 ,210 , ktoré jazdia v nedeľu večer fakt dosť narvaté. Posila L201 aspoň po Jelačičovu by bola už dávno na mieste. Ideal po Hraničnú.
To je logika možno tvoja a súčasných grafikonistov. Dobre vieš , že večer bol a má byť 7,5 min.int.
Interval pomaly osekávajú pri jednolinku.
Špičku resp. celý prac. deň ako kedysi máme iba jednu hodinu ráno.
Teraz zvyšok dňa 5 min. a večer 10 min. čo nepasuje k prestupom na trolejbusy a prestupné busy na koncoch radiál.
Na Zlaté úplne zle s 20 min. pri L4. Linky 52,56,57, 53,65 int. 30 min.
To asi nevieš alebo nechceš vedieť..
Prázdniny int. 6 min. čo tiež nevychádza na prestupy , ktoré tak veľmi obhajovali pri zavádzaní jednolinku.
Keď sa hovorilo o posilňovaní intervalu na Račianskej na viac ako 2 minúty, tak niektorí vraveli, že by to už trať nezvládala (z hľadiska napájania a vláčikov), ale tak trať v KV je na to po rekonštrukcii asi pripravená.
A nebola by potom na trati do KV v špičke zbytočne vysoká kapacita, keďže by tam jazdili 3 linky v 4-minútovom intervale (často tadiaľ necestujem, preto sa pýtam)? Zvládla by vôbec trať takýto počet električiek?
Sorry za offtopic, ale k týmto pomenovaniam špecialít sa viaže nejaká historka? Lebo teda bol som v Lacinke nespočetnekrát, ale nejaký vzorec som v tom neobjavil...
Ja som veľký tramšotouš ale ísť z Hbf. na Tyrnauer Mautplatz električkou by mi veru nenapadlo. Pokiaľ nie si invalid, tak pešo na Franz-Liszt-Bahnhofsvorplatz a tam máš dostatok použiteľne narvatých busov a ako bonus si môžeš dať geologickú alebo geodetickú palacinku. Roky som tak cestoval a napriek teplomilnosti som nikdy nezamrzol.
david1