Tak ja pripomeniem moje obľúbené (fabulujem): 6-linkový variant, 30-minútový interval na každej linke, v preklade 5-minútový interval na každej radiále, linky odvšadiaľ všade.
Okrem toho že od PKO smer Dubravka chodili 4 a 5 často vo vláčikoch čiže bol do Dúbravky len 8 min interval netreba zabudnúť na to že taký 15 min interval L4 na nábreží cez víkend bola tiež "super" vec
neviem síce k čomu táto reakcia patrí, ale tak to by sme mnohí dúbravčania uvítali. nechápem, komu napadlo, že je to zbytočné. nech si to ráno skúsi s milionmi prestupmi.
Myslíš linku CK Daka, ktorá cestou nikde nestojí? Na R7 sa napája až za Dunajskou Lužnou alebo ešte pred Rovinkou vyjde na D4 smer križovatka Ketelec a už tam sa napája na R7?
Toto by som nerobil, pretože by sa prenášali meškania. Javí sa mi lepšie linky cez Lužný most seknúť niekde v Petržalke a obsluhu do mesta riešiť MHDčkou.
Čo sa linky do Lužnej týka, nad tým som uvažoval, ale javí sa mi lepšie túto vetvu poslať do Biskupíc a poriešiť vhodný prestup na Hydinárskej. Príde mi menšie zlo cestou do Rovinky/Lužnej absolvovať krátku zachádzku na Hydinársku než cestou do Biskupíc/Vrakune absolvovať zachádzku do Rovinky a potom ešte nejak zložito prestupovať po Biskupiciach, keďže regiobusy tam obchádzajú hlavne uzly (Toryská, Hronská). Plus z tarifného hľadiska by cestujúci v rámci BA museli platiť za zónu 717 (či čo to je), kdežto pre cestujúcich do Rovinky je to jedno lebo cez 101 pôjdu aj tak.
Možno ako špičková posila by niečo mohlo jazdiť aj do Lužnej, ale v sedle by to imho bolo lepšie na prestup.
Osky