neviem síce k čomu táto reakcia patrí, ale tak to by sme mnohí dúbravčania uvítali. nechápem, komu napadlo, že je to zbytočné. nech si to ráno skúsi s milionmi prestupmi.
Myslíš linku CK Daka, ktorá cestou nikde nestojí? Na R7 sa napája až za Dunajskou Lužnou alebo ešte pred Rovinkou vyjde na D4 smer križovatka Ketelec a už tam sa napája na R7?
Toto by som nerobil, pretože by sa prenášali meškania. Javí sa mi lepšie linky cez Lužný most seknúť niekde v Petržalke a obsluhu do mesta riešiť MHDčkou.
Čo sa linky do Lužnej týka, nad tým som uvažoval, ale javí sa mi lepšie túto vetvu poslať do Biskupíc a poriešiť vhodný prestup na Hydinárskej. Príde mi menšie zlo cestou do Rovinky/Lužnej absolvovať krátku zachádzku na Hydinársku než cestou do Biskupíc/Vrakune absolvovať zachádzku do Rovinky a potom ešte nejak zložito prestupovať po Biskupiciach, keďže regiobusy tam obchádzajú hlavne uzly (Toryská, Hronská). Plus z tarifného hľadiska by cestujúci v rámci BA museli platiť za zónu 717 (či čo to je), kdežto pre cestujúcich do Rovinky je to jedno lebo cez 101 pôjdu aj tak.
Možno ako špičková posila by niečo mohlo jazdiť aj do Lužnej, ale v sedle by to imho bolo lepšie na prestup.
Teoreticky by tam mohli vzniknúť 2 linky a to:
1. Zálesie - Malinovo - Most p. B. - Lužný most - Slnečnice - Most SNP alebo AS,
2. Dunajská Lužná - Rovinka - Lužný Most - Slnečnice - Most SNP alebo AS.
Obidve linky by od Lužného mostu išli v preklade a úplne bez problémov by mohli po nejakej reorganizácií liniek pri Slnečniciach nahradiť nejakú linku do centra z tejto oblasti.
Pravdepodobne príde 1.11. k prečíslovaniu trolejbusových liniek. Aspoň teda podľa CP platných od 1.10. kde sa nachádza aktuálne číslo linky, aj číslo danej linky od 1.11.
Prosím ťa, toto ma fakt zaujalo, kto tu výnimku udeľuje a z čoho?
- v 56/2012 som našiel zákaz stojacich cestujúcich iba pre príležitostnú dopravu;
- nenašiel som, že by samotný zápis stojaich osôb v TP obmedzoval možnosti premávky;
- MHD pokiaľ viem nie je licencovaná linka po linke, ale ako celok, takže si tam tiež neviem predstaviť aplikáciu obmedzenia touto cestou;
- výnimka na D1 sa podľa verejne známych info riešila kvôli dvihnutiu (minimálnej) rýchlosti, nie kapacite;
- ako bolo spomenuté SL "rýchliky" po diaľnici zvykli brať stojacich.
Vopred ďakujem!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Bmpeer