Spojenie so spádovou poliklinikou Tehelná nemá tak 80% jej spádovej oblasti, nechápem prečo to práve pri 51 je problém kvôli ktorému zničíme obsluhu pre 90% cestujúcich ktorí idú inde ako na Tehelnú.
Tiež bola kedysi Tehelná mojou spádovou poliklinikou a mal som to 15 minút chôdze bez akejkoľvek použiteľnej MHD.
Chápem dopyt aby tam jazdilo *niečo*, nechápem mantru že to musí byť priamo z Nobelovej.
Pri 51/151 neboli schopný spraviť prestup na hrane.
Je to výsledok referenda zo Septembra.
Miestnym jednoducho chýbalo spojenie zo spádovou poliklinikou , ktoré mali 35 rokov.
Prestup z L3 na L151 tiež nebol vôbec ideálny. Jazdnú dobu ani netreba porovnávať.
Za mňa by som to však točil na Tehelnej a neťahal to až na Trnavské mýto.
No možno chceli mať 15 min.interval počas ordinačných hodín v relácii Trnavské mýto - Kukučínova.
ze ak mam dakadial obchadzat v buducnosti zuzenu a viac upchatu radlinskeho, tak z "hornej" casti stareho mesta pojdem asi "dole" prave tadialto... (nepatrim medzi "expertov" co si to strihnu cez nam. SNP a ak sa uzatvori aj toto, tak jedina legalna trasa mimo uliciek v obytnych zonach bude dole cez imricha karvasa a florianske+americke namestie (co ale tiez pokial viem je v planoch zrusit odtial lave odbocenie, takze opat nic....)
no a ked to skombinujem z obmedzeniami na racismyte (ubratie jazdneho pruhu), tak mi to vychadza tak ze z hornej casti stareho mesta do race sa asi mame prestrikovavat cez ulicky medzi domami (domaci taketo trasy +- poznaju) miesto toho aby sa slo podla moznosti priamo a doprava az tak nezneprijemnovala zivot v obytnych domoch.....
Ak je vo výprave nejaká zvláštna linka, resp. trolejbus je na linke 37, 75 a neexistujúcich X13 a 163, tak sa asi bude jednať buď o nejaký preklep pri zadávaní čísla služby do palubáku, alebo o nejaký test palubáku. Dúfam, že Ti táto odpoveď pomôže do budúcna, keď uvidíš podobné zvláštnosti.
Toto je zaujímavé, Kollárko je podľa všetkého o krok bližšie k vzniku pešej zóny na západnej strane. Akurát by asi bolo načase, aby magistrát začal riešiť administratívu k samotnej prekládke TV a prerábke križovatiek...
so 151 absolútne súhlasím, plus vyzerá to tak že Podkerepušky budú mať dve zastávky, nerozumiem však prečo tú starú nezrušili, k tej novej ide poriadny chodník, je tam aj prechod pre chodcov, normálna nástupná hrana a dokonca je to pre väčšinu obyvateľov Podkerepušiek bližšie na novú zastávku, ktorej názov je síce riadne odveci a nie je tam prístrešok ale inak je lepšia
HORVI