a mas dojem ze zavretym prevadzkam niekto nieco preplati ? tie su na tom este radovo horsie ako dopravny podnik, ten si tu zvysenu stratu vcelku jednoducho zauctuje ako pohladavku voci mestu....
Dodrzat rozostupy v MHD je nerealne, tu naftu ti nikto nepreplati na vacsie vozidla a ani sledovanie poctu ludi vo voze. Povinne by sa mali davat respiratory, kedze ruška a šatky su uz len na okrasu voci novej mutacii. Vo Viedni su uz povinne respiratori v MHD, nuz ale tam ich aj uz rozdavaju zadarmo pri vchode do potravin.
a teraz z ineho sudka - mal by si dodrziavat rozotup aspon 2m od kazdeho cloveka ktory s tebou nezije v spolocnej domacnosti, t.j. na cloveka potrebujes minimalne 4m2 (mriezka 2x2), autobus (pre jednoduchost vypoctu) nech ma sirku 3m, dlzku 18m, t.j. dokopy 54m2, ako sem chces spratat tych 50 ludi pri dodrzani opatreni ? mne to vychadza zeby tam nemalo byt viac ako 13.5 cloveka... ci opatreniami budeme stale prudit len obchodnikov a v autobuse sa nejaky virus urcite sirit nebude ?
(takze v ramci nejakeho kompromisu by praveze bolo vhodne vypravovat tie najkapacitnejsie vozidla aspon)
Tych 75cm rozdiel nehra moc rolu medzi SOR a Capacity ak nam tu jazdia vozidla s max 50ludmi vo voze. (Cez tyzden je uz ale citit ci mas 120 ludi v Capacity alebo v Sorke )
V dnesnej situacii Capacity netreba asi naozaj nikde, jedine ak je pekne, tak sa vie 43tka slusne zaplnit aj na 60-80 ludi. Mal som tu cest ist s nou v januari.
To beriem, ale naozaj by tam tá kapacita nechýbala? Je mi jasné, že by ľudia nestáli vo dverách, ale dali by sa napr. udržať rozostupy v 83 aj v SORke alebo nie? Existuje ešte nejaká iná linka, kde by sa tie CapaCity cez víkend uživili (a nie sú tam už teraz)?
Capacity su žrúti dost oproti Euro6 Sorke. Jednak mas vykonnejsi voz i tazsi voz. Tych 10 L/100km urcite rozdiel. Mal som dakde data k tomu, mozno niekto doplni presnejsie čísla.
Ano,pred koronou by uz nevyslo na Euro6 SORky na L83, kedze jazdili na tych linkach co spominas. Pocas korony mame volne euro6 sorky, kedze su sola na 68,98. A teraz aj nocaky su sola takze aj tie nocne sluzby /51 so sorkou euro6 nie su. Jazdili by dnes len denne sluzby cez vikend na 29,83,91,93 to by mohlo stacit tych 34ks 4241+.
A nebude to skôr preto, lebo sa CapaCity na L83 osvedčili aj po rekonštrukcii KV radiály?
Spočítal som si, koľko Euro 6 SORov bolo počas víkendov (pred koronou) vypravených a vyšlo mi, že celú výpravu 83 by sme už asi s nimi nevyjzadili (pripomeniem, že Euro 6 SORy 3.Dp boli vypravované cez víkendy na 29, 68, 91, 93-3 nočné poradia a 98), ak by sme zarátali aj nejakú rezervu do 5 vozov. V súčasnej situácii by sme to asi vyjazdili, ale v takom prípade by Euro 6 SORy najazdili o dosť viac km (niekedy by mali aj dve služby denne - dennú a nočnú) ako CapaCity (ktoré by celý víkend stáli vo vozovni), čo by podľa mňa nebolo najlepšie.
Ci dáme alebo nedáme von cez víkend 11 capacity na L83, je hádam jedno. Stále drvivá väčšina capacity počas korony stojí. Euro6 sorky z 3dp sú počas víkendov len na 91,93 tj ešte na L83 by sa našli nejake z série 4241-74
Otázka je, či by bol (za normálnych okolností) dostatok Euro6 SORov a neviem, či by bolo zrovna najlepšie, keby Mercedesy postávali celé víkendy vo vozovni.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
HORVI