Reply on: Vladimír #238061:
áno, ale narozdiel od niektorých tvojich príkladov som myslel také križovatky, kde ti nenaskočí na konci/na začiatku fázy zelená šípka doľava. Lebo tá pri Mlynoch smerom od staníc ku veľkému Tescu a pri N-centre z Akademickej tú zelenú šípku má. Ale spomenul som si ešte jednu, ktorá má však minimálne vyťaženie v tomto smere: križovatka Šafárikova/Esterházyovcov/Puškinova/seredská v Galante-plná zelená od seredskej zároveň so zelenou pre chodcov cez puškinovu. Tam je ale križovatka prioritne svetelná kvôli šafárikovej, nie puškinovej, ktorá má minimálnu frekvenciu a v niektorých mestách by z puškinovej hodili iba prikázaný smer vpravo a blikačku.
Ale ok, uznávam, že nejaké také križovatky sú, len cez ne chodím pomerne zriedka(Mlyny zvyknem obchádzať po Čsl. armády)
Ivanbuto: naozaj je to tam také zúfalo intervalovo napnuté, že sa nedá oddeliť fáza pre žilinskú od fázy pre Karpatskú, prinajhoršom počas fázy pre Žilinskú doplnková šípka rovno alebo vpravo pre Karpatskú(viď tomášikova/gagarinova/kaštieľska/prievozská so šípkou od tomášikovej rovno alebo miletičova/prievozská s "hodom mincou" o to, či prvé auto pred križovatkou pôjde vľavo alebo vpravo)? Keď nie kvôli chodcom, tak aspoň kvôli autám.
david1
Celé poobedie int. 6 min.
Na L1 to aj stačí no na L3 rozhodne nie.