Reply on: 810zssk #237783:
Podobne by som sa mohol opýtať, koľko ľudí potrebuje cestovať práve v relácii Ovsište - Antolská. Veď o to tu vôbec nejde. Na jednej strane je dobré, že sa skrátením 51 podarilo zlepšiť interval na celodenných 15 minút, na strane druhej to bolo dosť necitlivým spôsobom, keďže sa medzi 51 a 151 nedá ani prestúpiť a najviac na to doplatili tí, ktorí ani iné možnosti dopravy nemajú. A tí sa sťažovať (oprávnene) budú, najprv začnú kvákať miestni a potom mestskí poslanci a aj tak sa to nakoniec bude musieť prerobiť.
yellowcaptcha
„B.3.15 V prípade, že najbližší KOCL vo vozidle alebo na nástupišti je nefunkčný, cestujúci je povinný zakúpiť si cestovný lístok v inom KOCL. Ak sa vo vozidle alebo na nástupišti nenachádza žiaden iný funkčný KOCL, cestujúci vo vlastnom záujme:
a) vMHD informuje vodiča vozidla po príchode do nasledujúcej zastávky a v prípade vykonávania prepravnej kontroly bezodkladne informuje aj revízora, ktorý preverí EP na predloženej BČK,
b) v PAD je cestujúci povinný si zakúpiť cestovný lístok u vodiča v zmysle cenníka tarify IDS BK,
c) pred nástupom resp. bezodkladne po nástupe do vlaku, cestujúci vyhľadá sprevádzajúci personál vlaku a ohlási nástup bez platného cestovného lístka z dôvodu nefunkčnosti KOCL. Sprevádzajúci personál vlaku vypraví cestujúceho na základe informácií CL1C IDS BK platným od času výdaja v papierovej forme. Vo vlaku je možná platba za cestovný lístok len v hotovosti.“
https://www.idsbk.sk/download/280219001tw61b.pdf