Reply on: Adam3 #237831:
tá hala bude slúžiť presne na to, ako sa volá. každá električka po návrate z premávky do vozovne musí prejsť kontrolou, počas tej kontroly ju zároveň upracú a odstránia drobné závady. no a keďže sa plánuje, že určitý počet električiek bude odstavovaný v petržalke, tak je potrebné vybudovať aj priestory na denné ošetrenie, aby nemuseli električky lietať hore-dole po meste len kvôli dennej kontrole. veľké opravy a prehliadky sa budú ako doteraz robiť na jurajovom dvore.
810zssk
A keďže ľudia chcú (napríklad) chodiť večer do kina, kúpia si auto. Problém je že v BA tá denná premávka končí od 90. rokov neštandardne skoro a nočná neponúka ekvivalentnú alternatívu na niektorých trasách. Čiže pred rozmýšlaním o celonočných tangenciálnych linkách by som sa skôr zamyslel nad kombináciou lepšieho intervalu nočákov do 0:30 + predĺženia vybraných denných liniek do rovnakého času.